کد خبر : 1691123 | 02 تیر 1399 ساعت 14:36 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومان استقلال، دغدغه هر روز مجیدی(عکس)

سرمربی استقلال به صورت روزانه وضعیت مصدومان تیمش را پیگیری می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل شیوع کرونا در ایران باعث شد تا مصدومان پرتعداد استقلال بتوانند به بهبودی برسند و در شروع مجدد تمرینات آبی ها را همراهی کنند اما اضافه شدن بازیکنان آسیب دیده جدید دغدغه های فرهاد مجیدی را زیاد کرده است.


طی روزهای گذشته مرتضی تبریزی و رضا آذری دو بازیکن آبی ها با پارگی رباط صلیبی مواجه شدند و تا پایان فصل قادر به همراهی تیم شان نخواهند بود. از سوی دیگر میلاد زکی پور مدافع چپ پای آبی ها نیز در دیدار با رایکای بابل مصدوم شده و فعلا مشخص است که به دیدار با فولاد نمی‌رسد. از سوی دیگر فرشید اسماعیلی که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد نیز به تمرینات تیمش برگشته و می‌تواند آبی ها را در بازی های بعد همراهی کند.

 

1504910


در چنین شرایطی که بازیکنان جدیدی به لشگر آسیب دیده های استقلال اضافه می شوند این مساله به دغدغه اصلی فرهاد مجیدی تبدیل شده است. سرمربی آبی ها همه روزه در تمرینات با کادر پزشکی و شخص دکتر ستوده جلسه ای را برگزار می‌کند تا وضعیت آسیب دیده های تیمش را جویا شود. 


کادرفنی استقلال با توجه به داشتن شانس موفقیت در 3 جام روی بازیکنان خود حساب ویژه‌ای باز کرده و به همین خاطر بهبودی نفرات در ارجحیت تفکرات مجیدی قرار دارد.

 

1504911

دیدگاه‌ها