کد خبر : 1691144 | 02 تیر 1399 ساعت 16:15 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

وی ای آر ضعف دارد

ستین: همه دنیا داوری مادرید-سوسیداد را دیدند

سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با بیلبائو به داوری بازی شب گذشته رئال مادرید و سوسیداد واکنش نشان داد.

ستین: همه دنیا داوری مادرید-سوسیداد را دیدند

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پس از بازی رئال مادرید و سوسیداد که با برتری کهکشانی ها در آنوئتا به اتمام رسید و باعث بازگشت به صدر آنها شد، کیکه ستین سرمربی بارسا به اتفاقات داوری بازی واکنش نشان داد.

ستین که در نشست خبری بازی با بیلبائو که فردا برگزار خواهد شد، شرکت کرده بود نیز به جمع مدعیان حمایت داوری ها از رئال پیوست.

 

 

1504948

 

 

ستین در شروع نشست و در مورد بازی برابر بیلبائو گفت:« همه می دانیم که بیلبائو چه حریف سرسختی است و شکست این تیم کار دشواری خواهد بود. هرگز بازی برای این تیم ساده نبوده و در کوپا دل ری هم توانستند ما را حذف کنند. درست است بازی برابر ما نیز برای هر تیمی دشوار است ولی بیلبائو هم روش های خود برای ضربه زدن را دارد. باید مانع ضد حملات شان شویم. در کوپا دل ری همه دیدند که وقتی ما سوار بازی بودیم، روی یک ضد حمله کار را تمام کردند. صبور بودن در زمین می تواند فاکتور مهمی در بازی فردا باشد.»

 

سرنوشت قهرمانی:« فعلا رئال چون در بازی های رودرو بهتر از ما عمل کرده، صدرنشین است ولی هر دو هم امتیازیم. دیگر جای اشتباه نیست ولی رئال هم ممکن است امتیاز از دست بدهد. رئال هم امکان ندارد بدون اشتباه ظاهر شود. خیلی موارد قهرمان لالیگا روز پایانی مشخص شده است. فعلا از رئال پایین تریم ولی هشت بازی دیگر باقیمانده و ما هم انگیزه بالایی برای پیروزی در همه آنها داریم. هدف این است که تا روز پایانی، شانس قهرمانی داشته باشیم.»

 

 

1504816

 

 

تصمیمات داوری:« تمرکزم روی خودمان است. ما مشکلات فوتبالی داریم ولی از عملکرد بازیکنان راضی هستم. دو بازی را برده ایم و یک بازی را نیز مساوی کردیم. شش گل زده ایم و گلی دریافت نکرده ایم. برابر سویا که تیم سوم جدول بود، نمایش خوبی داشتیم. البته که ضعف هایی هم وجود دارد که باید برطرف شوند. دوست دارم در تمام کنندگی بهتر کار کنیم و مطمئنم که در این زمینه بهتر خواهیم شد.»

 

داوری بازی رئال مادرید و سوسیداد:« چیزهایی هستند که تحت کنترل ما قرار ندارند. ما کاری که باید انجام دهیم، کسب پیروزی است. دیشب همه دنیا داوری بازی رئال مادرید و سوسیداد را دیدند و هر کسی می تواند نتیجه گیری خودش را داشته باشد. من و پیکه هم می توانیم برداشت خودمان را داشته باشیم. از نظر من، پیکه انسان بسیار باهوشی است.»

 

وی ای آر:« این تکنولوژی ای است که می تواند بهتر کار کند. اینطور نباشد که در صحنه های مشابه، تصمیمات متضاد گرفته شود. باید شفافیت بیشتری در وی ای آر باشد. الان برداشت ما این است که عملکرد وی ای آر خوب و یکسان نبوده است.»

 

دیدگاه‌ها