کد خبر : 1691145 | 02 تیر 1399 ساعت 15:35 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

بزرگترین دشمن بارسلونا در شروع مجدد لالیگا

گفته می شد که مصدومیت های عضلانی تهدیدی بزرگ برای همه تیم ها در شروع مجدد فوتبال هستند و این حداقل در مورد بارسا ثابت شده است.

بزرگترین دشمن بارسلونا در شروع مجدد لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، از 22 خرداد بود که لالیگا پس از سه ماه وقفه از سر گرفته شد. تیم ها هر کدام سه بازی انجام داده اند و هشت بازی نیز تا پایان فصل باقیمانده است.

 

 

1502264

 

 

در این مدت، مصدومیت های عضلانی بارسلونا را رها نکرده اند. پس از بازگشت به تمرینات، ابتدا ساموئل اومتیتی بود که دچار مصدومیت عضلانی شد. به او آنسو فاتی اضافه شد و در ادامه لیونل مسی بود که چند روز در تمرینات به خاطر مشکلی مشابه غیبت داشت. مونچو رودریگز از تیم دوم بارسا نیز به دلیل مشکل عضلانی در تمرینات غایب است.

به اینها نلسون سمدو مدافع راست پرتغالی بارسا هم اضافه شد و با شروع لالیگا، سرجی روبرتو و فرانکی دی یونگ نیز به جمع مصدومان اضافه شدند.

 

 

1504035

 

 

از میان اینها تنها مصدومیت سرجی روبرتو عضلانی نیست. خبر بد برای بارسا دوری دو تا سه هفته ای فرانکی دی یونگ است و شاید حتی فصل را از دست بدهد. او با بیش از 2700 دقیقه بازی، چهارمین بازیکن بارسا از حیث حضور در میدان است و یکی از مهره های کلیدی تیم محسوب می شود. غیبت او قطعا روی کیفیت بازی بارسا تاثیر خواهد داشت.

در سه هفته گذشته، دو مصدومیت از ناحیه عضله سولئوس، دو مصدومیت چهار سر ران، دو مصدومیت زانو و یک پارگی عضله ران مشکلاتی بوده که برای بازیکنان بارسا ایجاد شده است. مصدومیت هایی که به دشمن بزرگ بارسا در شروع مجدد لالیگا تبدیل شده اند.

 

دیدگاه‌ها