کد خبر : 1691154 | 02 تیر 1399 ساعت 16:53 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

والدانو:

زیدان روی همه بازیکنانش حساب می کند غیر از 1 نفر

خورخه والدانو سرمربی و بازیکن سابق رئال معتقد است گرت بیل برای زیدان یک بازیکن تمام شده است.

زیدان روی همه بازیکنانش حساب می کند غیر از 1 نفر

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با برتری 1-2 در زمین رئال سوسیداد به پیروزی رسید و صدرنشین لالیگا شد. زین الدین زیدان برای این بازی ترجیح داد به خامس و وینیسیوس از ابتدا میدان بدهد و به خصوص وینیسیوس نمایشی قابل توجه داشت. نیمکت نشینی های گرت بیل هم دیگر کسی را متعجب نمی کند.

برد رئال البته حرف و حدیث های داوری را نیز در خود داشت.

 

 

Jorge Valdano, comentarista de Onda Cero.

 

 

خورخه والدانو در مورد غیبت گرت بیل گفت:« زیدان دیگر علنی ثابت کرده است که روی همه بازیکنانش حساب می کند غیر از گرت بیل. البته به نظر می آید برای بیل هم دیگر مهم نیست بازی کند یا خیر. یک مربی خیلی خوب می داند بازیکنش چه زمانی تشنه حضور در میدان است.»

 

جنجال های داوری:« صحنه مشکوک، گل آفساید سوسیداد بود که من هم معتقدم تصمیم داور کاملا درست بود. بازیکن سوسیداد کاملا دید تیبو کورتوا را مسدود کرده بود. از نظر من داوری بازی مشکل خاصی نداشت.»

 

 

1501837

 

 

وینیسیوس:« او هر بازی نشان می دهد که می تواند برای رئال بازیکن مثمرثمری باشد و شب گذشته هم نقش مهمی در برتری رئال داشت. در مقایسه با رودریگو گوئس او بی پرواتر بازی می کند و تکنیکی تر است ولی رودریگو استعداد فوتبالی بالاتری دارد.»

 

بارسلونا:« بارسا در بازی های دور از خانه این فصل، تیمی منسجم در طول 90 دقیقه نشان نداده است. مسی نمی تواند به تنهایی بار تیم را به دوش بکشد و برای قهرمانی، به ابزارهای دیگر هم نیاز است.»

 

 

دیدگاه‌ها