کد خبر : 1691160 | 02 تیر 1399 ساعت 17:07 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

‌خاطراتم فراموش‌نشدنی با استقلال خوزستان دارم؛

شیرزادی: بهترین خبر سال ۹۹ را گرفتم

مدافع چپ پیشین استقلال خوزستان درباره انتخاب خود به‌عنوان بهترین بازیکن این پست در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

شیرزادی: بهترین خبر سال ۹۹ را گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، پیمان شیرزادی، مدافع چپ تیم فوتبال مس رفسنجان درباره انتخاب به‌عنوان بهترین مدافع چپ لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۷ گفت: واقعا بهترین خبر سال ۹۹ نامزد شدنم در این نظرسنجی بود؛ از همه کسانی که به من رای دادند تا انتخاب شوم، ممنون هستم.

 

او ادامه داد: این نظر سنجی خاطرات خوش قهرمانی با استقلال خوزستان و البته حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برای ما زنده کرد. آن فصل ما با کمترین بودجه و تنها با غیرت بچه‌ها توانستیم از مرحله گروهی صعود کنیم، برابر تیم پُرقدرت الهلال نیز یک عملکرد خیلی خوب داشتیم.

مدافع چپ پیشین استقلال خوزستان اضافه کرد: استقلال خوزستان بعد از قهرمانی، در لیگ قهرمانان با آقای پورموسوی نتایج خوبی گرفت؛ حیف آن تیم بود که اکنون در لیگ یک حضور دارد و هیچ وقت خاطراتم در آن تیم را فراموش نخواهم کرد. ان‌شاءالله استقلال خوزستان به زودی دوباره به لیگ‌برتر صعود کند.

 

1504959

 

 

شیرزادی در خصوص وضعیت مس رفسنجان گفت: تمرینات خیلی خوبی در رفسنجان انجام می‌دهیم و آماده حضور در مسابقات می‌شویم. ان‌شاءالله با بهترین نتایج بتوانیم به لیگ‌برتر صعود کنیم. مس خانه من است و از این انتخاب راضی هستم و امیدوارم که هرچه زودتر جشن صعود را بگیریم.

گفتنی است، در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، شیرزادی با ۴۰ درصد بالاتر از یاسر الشهرانی، مدافع الهلال  به‌عنوان بهترین مدافع چپ فصل ۲۰۱۷ لیگ قهرمانان انتخاب شد.

دیدگاه‌ها