کد خبر : 1691169 | 02 تیر 1399 ساعت 17:48 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

او یک بازیکن کلاس جهانی است

اگر پوگبا نبود، منچستر به تاتنهام می باخت

مایکل اوون اسطوره فوتبال انگلیس، پل پوگبا را بازیکنی خارج از استانداردهای لیگ برتر انگلیس می داند.

اگر پوگبا نبود، منچستر به تاتنهام می باخت

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار جمعه شب تاتنهام و منچستریونایتد که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید، مهمترین نقش در به ثمر رسیدن گل تساوی یونایتد و عدم شکست این تیم به عهده پل پوگبا بود. پوگبا بود که در محوطه جریمه با حرکاتی خارق‌العاده اریک دایر از تاتنهام را محو کرده و او را مجبور به خطا در محوطه جریمه کرد.

 

 

1504369

 

 

پوگبا که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، فرصت را غنیمت شمرد و به فاصله کمی بعد از ورودش به میدان برای شیاطین سرخ یک پنالتی گرفت. پنالتی‌ای که نتیجه بازی را تغییر داد.

پوگبا در محوطه جریمه وقتی با اریک دایر بازیکن تاتنهام روبرو شد، او را کاملا محو کرد تا بازیکن تاتنهام در دقیقه 80 مسابقه چاره‌ای جز خطا کردن نداشته باشد و یک پنالتی نصیب شاگردان سولسشر شود. در نهایت به لطف همان پنالتی یونایتد توانست از شکست به تساوی برسد.

 

 

1499845

 

 

ستاره فرانسوی در ابتدای فصل مصدوم شد و سپس در بازگشت و پس از بازی با نیوکاسل دچار مصدومیتی جدید شد تا تن به جراحی بدهد. او از ژانویه گذشته به دور از میادین بود ولی تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع کرونا فرصت خوبی برای ریکاوری او بود و حالا پوگبا می تواند تیمش را در هفته های سرنوشت ساز پیش رو همراهی کند.

پوگبا از سال 2016 که به یونایتد بازگشت، چندان نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند و از تابستان گذشته، شایعات جدایی او نیز باعث آزار بیشتر دو آتشه های یونایتد شده است.

 

 

1500750

 

 

مایکل اوون ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه های لیورپول و منچستریونایتد در مورد پوگبا گفت:« بازیکنانی مثل پوگبا تفاوت ها را رقم می زنند. این تفاوت بین یک بازیکن معمولی و در استاندارد لیگ برتر است با یک بازیکن کلاس جهانی.

پنالتی ای که پوگبا از تاتنهام گرفت، در سخت ترین مقطع بازی و نتیجه حرکت درخشان او بود. تاتنهام با 11 نفر دفاع می کرد ولی پوگبا ورق را برگرداند. در چنین مواقعی، یک تیم به بازیکنی خلاق و بزرگ نیاز دارد و پوگبا از جمله همین بازیکنان است. اگر به خاطر او نبود، یونایتد به تاتنهام می باخت. این تفاوت یک فوق ستاره با یک بازیکن معمولی لیگ برتر است. از نظر من، پوگبا در حال حاضر تنها بازیکن کلاس جهانی منچستریونایتد است.»

 

دیدگاه‌ها