کد خبر : 1691178 | 02 تیر 1399 ساعت 18:39 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

استراتژی جدید بارسلونا برای خرید ستاره اینتر

برنامه بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز، ستاره 22 ساله و گلزن اینتر عوض شده است.

استراتژی جدید بارسلونا برای خرید ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تمام تمرکز خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی را روی خرید لائوتارو مارتینز گذاشته و از ماه ها قبل مذاکرات با باشگاه اینتر برای جذب این بازیکن را آغاز کرده است. اما هنور توافقی بین دوباشگاه برای این انتقال انجام نشده و دیشب نیز پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر اعلام کرد خوش بین به ماندن لائوتارو مارتینز در این تیم برای فصل بعد است.

 

1498560

 

اما نشریه موندو دیپورتیو امروز در گزارشی مدعی شد باشگاه بارسلونا استراتژی تازه ای را برای خرید مهاجم اینتر در این تابستان در نظر گرفته است. مدیران بارسا معتقدند فعلا در این شرایط امکان جذب لائوتارو مارتینز وجود ندارد و آنها در اواخر تابستان یک بار دیگر برای خرید این بازیکن اقدام خواهند کرد.

 

رنامه بارسلونا آغاز دوباره مذاکرات با اینتر بعد از برگزاری فینال لیگ قهرمانان در لیسبون و در ماه آگوست است. آنها معتقدند شاید با نزدیک شدن به روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات، راحت تر بتوان نظر مدیران اینتر را تغییر داد و در آن مقطع باشگاه ایتالیایی چاره ای جز فروش لائوتارو مارتینز نداشته باشد. در هفته های اخیر بارسلونا با ارقامی بین 60 تا 70 میلیون یورو برای خرید لائوتارو اقدام کرده، اما اینتر حداقل 90 میلیون یورو به علاوه جذب یک بازیکن از ترکیب بارسا را طلب کرده است.

دیدگاه‌ها