کد خبر : 1691183 | 02 تیر 1399 ساعت 19:34 | 44.2K بازدید | 2 دیدگاه

واکنشی متفاوت از همیشه؛

جنگ اعصاب بارسلونا؛ هدف مورد نظر رئال مادرید!

بازیکنان و کادر فنی رئال مادرید از جنجال های اخیر پیرامون باشگاه بارسلونا رضایت دارند.

جنگ اعصاب بارسلونا؛ هدف مورد نظر رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از دیدار دو شب قبل بارسلونا مقابل سویا، تساوی بد موقع بارسا، از دست رفتن دو امتیاز مهم و در نهایت مصاحبه جنجالی جراد پیکه آغاز شد. مدافع متعصب بارسلونا تلویحا مدعی شد شرایط به سود رقیب دیرینه است و در چنین شرایطی بعید است بلوگرانا بتواند در پاین فصل به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

 

1504783

 

در این 48 ساعت نشریات ایالت کاتالونیا نیز به این جنجال ها دامن زده اند و شرایط در اردوی بارسلونا بحرانی به نظر می رسد. اما نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید از این شرایط راضی است. آنها معتقدند حواشی اخیر باعث ناامیدی در رختکن بارسلونا شده و می تواند روی نتایج این تیم در ادامه فصل تاثیر بگذارد.

 

جالب اینجاست بر خلاف بسیاری از موارد باشگاه رئال مادرید واکنشی چندانی در رابطه با این حواشی نشان نداده و موضعی بی سر و صدا و توام با آرامش داشته است. به نظر می رسد این روند کاملا هماهنگ و برنامه ریزی شده است و آنها از کادر فنی و بازیکنان خواسته اند پاسخی به جنجال های رقیب این تیم در مسیر قهرمانی ندهند.

 

این در حالیست که دیدر دیشب رئال مادرید مقابل سوسیداد که منجر به صدرنشینی کهکشانی ها شد نیز حواشی فراوانی از نظر داوری داشت و همین موضوع عصبانیت باشگاه رقیب را بیشتر کرد؛ روندی که به نظر می رسد فعلا به مذاق رئال مادرید خوش آمده است. رئال مادرید در حال حاضر با امتیاز برابر و به علت برتری در بازی مستقیم صدرنشین لالیگا است.

 

1504335

دیدگاه‌ها