کد خبر : 1691204 | 02 تیر 1399 ساعت 21:26 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

مارچلو لیپی:

اینتر همچنان شانس قهرمانی دارد

مارچلو لیپی، سرمربی سابق و پرافتخار یوونتوس کار این تیم برای تکرار قهرمانی را دشوار می داند.

اینتر همچنان شانس قهرمانی دارد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با برتری در دیدار معوقه مقابل سمپدوریا فاصله اش با یوونتوس صدرنشین را به شش و با لاتزیو به پنج امتیاز کاهش داد. مارچلو لیپی معتقد است حالا اینتر نیز می تواند تا پایان فصل برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کند و در شرایط فعلی کار مائوریتزیو ساری برای کنترل تیمش دشوار خواهد بود.

 

1502918

 

مارچلو لیپی گفت: "من 15 روز پیش گفتم که اگر اینتر بتواند در دیدار معوقه اش سمپدوریا را شکست دهد، می تواند فاصله اش با صدر جدول و یوونتوس را به شش امتیاز کاهش دهد. حالا که این اتفاق رخ داده، اگرچه اینتر دیگر نبرد مستقیمی با یوونتوس ندارد، اما هنوز هم می تواند در بین یکی از مدعیان قهرمانی این فصل سری آ جای داشته باشد. من فکر می کنم اینتر برای فتح اسکودتو تا پایان فصل مبارزه خواهد کرد."

 

یوونتوس باید امشب مقابل بولونیا بازی کند، اما مارچلو لیپی ادعا کرده که برای مربی تحت فشار این تیم مائوریتزیو ساری، روند پیش رو دشوار خواهد بود. او افزود: "وقتی یک ژنرال آشفته باشد، هرگز از سربازان خود بیشترین بهره را نمی برد. دیدار امشب برای یوونتوس در بولونیا بسیار دشوار خواهد بود. اما تیم ساری باید به روند گلزنی و کسب پیروزی بازگردد، در غیر این صورت رقبای یوونتوس در جدول به آنها نزدیک خواهند شد."

دیدگاه‌ها