کد خبر : 1691211 | 02 تیر 1399 ساعت 22:23 | 50.1K بازدید | 1 دیدگاه

اکسپرس: یونایتد بند فسخ ستاره بارسا را می پردازد!

بر اساس ادعای اکسپرس منچستر یونایتد قصد دارد بند فسخ 170 میلیون یورویی آنسو فاتی را بپردازد و این بازیکن را از بارسلونا به خدمت بگیرد.

اکسپرس: یونایتد بند فسخ ستاره بارسا را می پردازد!

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی در ابتدای فصل جاری و زمانی که لیونل مسی و لوئیس سوارز مصدوم بودند، شانس بازی در تیم اول بارسا را پیدا کرد و به بهترین شکل نیز از این فرصت سود جست. او خیلی زود توانست چندین رکورد را در بارسا و حتی لیگ قهرمانان به ثبت برساند ولی به تدریج و با بازگشت ستاره های بارسا او نیز نیمکت نشین شد.

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد تمایل منچستریونایتد به جذب این پدیده 17 ساله بارسلونا و حتی پیشنهاد هنگفت و 100 میلیون یورویی شیاطین سرخ برای اغوای بارسلونا شنیده شده است. در عین حال اما گزارش‌ها حاکی از آن است که بلوگرانا پیشنهاد باشگاه انگلیسی را قویا رد کرده است.

 

 

1500011

 

 

با وجود رد پیشنهاد منچستر یونایتد توسط بارسا اما به نظر می رسد که شیاطین سرخ دست بردار آنسو فاتی نیستند و قصد دارند هر طور که شده این بازیکن را به اولدترافورد منتقل کنند. حالا و در همین رابطه منبع اکسپرس انگلیس مدعی شده که منچستر یونایتد قصد دارد بند آزاد سازی 170 میلیون یورویی ستاره جوان بارسا را بپردازد و این بازیکن را به عضویت خود در آورد؛ با این حال رخ دادن چنین اتفاقی با توجه به اوضاع اقتصادی موجود باشگاه‌ها کمی بعید به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها