کد خبر : 1691757 | 05 تیر 1399 ساعت 14:38 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد منچستر به آنسو فاتی دروغ است

پدر آنسو فاتی در مصاحبه با کادنا سر شایعات پیشنهاد هنگفت منچستریونایتد به این بازیکن را تکذیب کرد.

پیشنهاد منچستر به آنسو فاتی دروغ است

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی در ابتدای فصل جاری و زمانی که لیونل مسی و لوئیس سوارز مصدوم بودند، شانس بازی در تیم اول بارسا را پیدا کرد و به بهترین شکل نیز از این فرصت سود جست. او خیلی زود توانست چندین رکورد را در بارسا و حتی لیگ قهرمانان به ثبت برساند ولی به تدریج و با بازگشت ستاره های بارسا او نیز نیمکت نشین شد.

 

 

1475270

 

 

قرارداد فاتی که 17 ساله است، هنوز در سطح حرفه ای نیست و یک سال بعد او اولین قرارداد حرفه ای خود را امضا خواهد کرد. قرارداد فعلی تا 2022 اعتبار دارد که در آن بند تمدید مشروط نیز گنجانده شده است و رقم فسخش نیز 170 میلیون یورو است. بندی که پس از 18 ساله شدن فاتی به 400 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

اخیرا ادعا شد که باشگاه منچستریونایتد به بارسلونا برای جذب فاتی پیشنهادی 100 میلیون یورویی ارائه کرده و پس از رد آن، قصد دارد بند فسخ او را فعال کند.

 

 

Barcelona: Bori Fati, Ansu's father: Why would he leave in January ...

 

 

بوری فاتی پدر آنسو در مصاحبه با کادنا سر و در واکنش به این شایعات گفت:« این حقیقت ندارد. نمی دانم شایعات از کجا می آیند؟ پسرم از حضور در بارسا لذت می برد و بارها شده بازیکنی از بارسا رفته و سپس پشیمان شده است. آنسو در حال زندگی کردن رویایش است و چه چیز بیشتری باید خواست؟ او هنوز 17 سال دارد و زمان زیادی برای درخشش در بارسا خواهد داشت. اصلا بازی کردن یک فوتبالیست 17 ساله در بارسا خودش اتفاق بزرگی است.»

 

بوری فاتی ادامه داد:« نباید عقل مان را از دست بدهیم. مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است و آنسو از بازی و تمرین کنار او لذت می برد و چیزهای زیادی یاد خواهد گرفت. همین که فرصت هم تیمی شدن با مسی نصیب یک بازیکن می شود، باید خدا را شکر کند.»

 

دیدگاه‌ها