کد خبر : 1691232 | 03 تیر 1399 ساعت 08:15 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

صدر سرانجام از دست رفت؛

اخراج مجید حسینی در شب تلخ ترابزون اسپور

تیم ترابزون اسپور ترکیه در شب تساوی 2-2 مقابل آلانیا اسپور، صدر جدول را از دست داد.

اخراج مجید حسینی در شب تلخ ترابزون اسپور

به گزارش "ورزش سه"،  چارچوب هفته بیست و هشتم سوپرلیگ ترکیه، تیم های ترابزون اسپور و آلانیا اسپور در دیداری حساس به مصاف هم رفتند. باتوجه به پیروزی استانبول باشاک شهیر که در رتبه دوم بود، ترابزون نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه داشت و روی حرکت الکساندر سرلوت، عبدالکادیر عمر ستاره این تیم موفق شد در دقیقه 7 دروازه را باز کند.

 

خط دفاعی ترابزون که مجید حسینی هم عضوی از آن بود، 45 دقیقه از دروازه این تیم محافظت کردند اما سرانجام در دقیقه 45+1 حرکت تماشایی دمبا سیسه و شوت او دروازه چاکیر را فرو ریخت تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یابد. در ابتدای نیمه دوم این بار نوبت فیلیپ نواک بود که دروازه آلانیا را باز کند که با این گل ترابزون اسپور صدرنشینی اش را نیز حفظ میکرد.

 

در دقایق پایانی حملات تیم آلانیا اسپور بیشتر شد تا این که در دقیقه 79 ترابزونی ها صاحب یک ضربه کرنر شدند که البته ثمری نداشت و سبب شد تا بازیکنان نارنجی پوش میزبان در موقعیت ضد حمله قرار بگیرند. مجید حسینی مدافع ایرانی که برای سرزنی جلو رفته بود، برای جلوگیری از ایجاد حمله مدافع حریف را تحت فشار قرار داد و پس از این که از او دریبل خورد، با تکلی عجیب وی را سرنگون کرد و باعث شد تا آتیلا کارا اوغلان کارت قرمز را از جیبش بیرون بیاورد و به شکل مستقیم حسینی را اخراج کند.

 

1505030

 

سه دقیقه بعد هم یک بازیکن از آلانیا اسپور اخراج شد اما خلا حسینی در خط دفاعی سرانجام کار دست شاگردان حسین کیشمیر داد و باعث شد تا در دقیقه 90+5 باکاستاس با شوتی تماشایی و بدون مزاحم گل دوم را بزند و بازی را به تساوی بکشد. این نتیجه باعث شد تا ترابزون اسپور پس از مدت ها صدرنشینی را از دست بدهد.

 

مجید حسینی با این اخراج دیدار مقابل تیم پایتخت ترکیه را از دست داد و حالا باید خود را آماده مسابقه هفته بیستم برابر گالاتاسارای کند؛ مسابقه ای که بدون تردید نقش پررنگی در قهرمانی سوپرلیگ ترکیه خواهد داشت.

 

ترابزون اسپور در جدول لیگ ترکیه با 57 امتیاز دوم است و استانبول باشاک شهیر با 59 امتیاز حالا به صدر جدول صعود کرده و البته کار سختی برای حفظ این جایگاه دارد.

 

1505031

دیدگاه‌ها