کد خبر : 1691271 | 03 تیر 1399 ساعت 10:40 | 22.6K بازدید | 1 دیدگاه

تنش در ورزشگاه در شب اخراج مجید حسینی

در ترکیه اتفاق افتاد؛ دعوای مدیریتی در زمین چمن

درگیری بین کادر فنی و مدیران دو باشگاه ترابزون‌اسپور و آلانیا اسپور در لیگ برتر ترکیه که با حمله رئیس باشگاه ترابزون به زمین همراه بود بسیار خبرساز شده است.

در ترکیه اتفاق افتاد؛ دعوای مدیریتی در زمین چمن

به گزارش "ورزش سه"، ترابزون‌اسپور تیمی که مجید حسینی فوتبالیست کشورمان را در ترکیب خود دارد دیشب در هفته بیست و هشتم سوپرلیگ ترکیه به خانه آلانیا اسپور رفته بود تا با این تیم دیدار کند. اما در جریان این بازی که با تساوی 2-2 به پایان رسید درگیری مدیریت دو تیم و یورش رئیس باشگاه ترابزون‌‌اسپور به زمین چمن در این کشور به شدت خبرساز شده است.

 

1505074

 

درحالیکه بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد درگیری لفظی بین اعضای بالارتبه مدیریت دو باشگاه که در سکوهای ویژه ورزشگاه نشسته بودند آغاز شد و بلافاصله بعد از به صدا در آمدت سوت پایان در ورزشگاه خانگی آلانیا، تنش بین دو جایگاه ویژه مدیریت، به درگیری فیزیکی کشیده شد و صحنه‌هایی عجیب را در ورزشگاه بوجود آورد.

 

ترابزون‌اسپوری‌ها حریف‌شان آلانیا را متهم می‌کردند که بعد از به ثمر رساندن گل دوم و تساوی‌بخش این تیم در دقیقه 90+5 که تسوط آناستازیوس باکاستاس به ثمر رسید و دو امتیاز را از یاران مجید حسینی گرفت،  از بازیکنان و کادر فنی آلانیا گرفته تا اعضای کادر مدیریتی، شادی بیش از اندازه و تحریک‌آمیز انجام داده و خطاب به ترابزونی‌ها فحاشی کرده‌اند.

 

1505072

 

از این لحظه بود که احمد آقا‌اوغلو رئیس باشگاه ترابزون به بازیگر اصلی تنش‌ها تبدیل شد. آقا اوغلو که به درون زمین حمله کرده و آنقدر خشمگین بود که کسی نمی‌توانست کنترلش کند مدعی بود آلانیا بعد از گل تساوی به ترابزون فحاشی کرده است. خبرنگاران ترکیه‌ای نقل می‌کنند که آقا اوغلو خطاب به تیم حریف می‌گفته:" این چه جور مهمان‌نوازی است. حق ندارید با ما اینطور صحبت کنید".

 

1505073

 

دقایقی بعد از درگیری فیزیکی شدید نیروهای امنیتی استادیوم موفق شدند دو طرف را آرام کرده و مانع از وخامت بیشتر اوضاع شوند. سخت‌ترین کار برای این نیروهای امنیتی البته آرام کردن آقا اوغلو رئیس باشگاه ترابزون بود. جالب اینجا بود که کادر فنی دو تیم بعد از گذشت چند دقیقه سعی می‌کردند اعضای تیم مدیریتی دو طرف را آرام کرده و مانع از بیشتر شدن شدت درگیری‌ها بشوند.

 

1505076

 

از اتفاقات جالب دیگر این بازی که  نقش مهمی در نتیجه مساوی داشت اخراج مجید حسینی ستاره ایرانی ترابزون در دقیقه 79 مسابقه بود. تا زمانی که سوت پایان به صدا درآید آلانایا به مدت 14 دقیقه با حریف 10 نفره بازی می‌کرد و سرانجام موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

 

 

دیدگاه‌ها