کد خبر : 1691269 | 03 تیر 1399 ساعت 10:39 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

به مدال آوری وزنه برداران در توکیو امیدوارم

سلیمی: باید از رفتن تاماش آیان استفاده کنیم

قهرمان سابق وزنه برداری جهان و المپیک گفت: با تغییر و تحولی که در فدراسیون جهانی رخ داده، خیلی به کسب یک کرسی امیدوارم.

سلیمی: باید از رفتن تاماش آیان استفاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بهداد سلیمی که به عنوان یکی از قهرمانان ورزش و همچنین مشاور رییس کمیته ملی المپیک در امور المپین ها در مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر ورزش ایران حضور داشت، درباره این مراسم گفت: یک کار خوبی که بعد از حضور آقای صالحی امیری شکل گرفته، تقدیر از پیشکسوتان و مدال آوران المپیک بوده. برنامه ای که گذاشته شده بر این است که هر ماه از سردیس 5 تن از ورزشکاران کشور رونمایی شود و در تالار مشاهیر که در طبقه همکف ساختمان کمیته ملی المپیک هست، قرار داده شود. به نظرم اتفاق خیلی قشنگ و خوبی است. خودم به عنوان کسی که قهرمان المپیک بودم و در این لیست هستم، از این اتفاق خیلی خوشحالم.
وی درباره وضعیت وزنه برداری و شانس کسب مدال در المپیک توکیو عنوان کرد: همیشه وزنه برداری ایران در المپیک شانس داشته. خدا را شکر در چند دوره اخیر موفق بودیم. در این دوره هم نفرات خیلی خوبی داریم. امیدوارم در المپیک توکیو اتفاقات خوبی برای ورزشکاران ما رخ دهد و شاهد مدال آوری آن ها باشیم.


بهداد سلیمی در پاسخ به این سوال که ایران با رفتن تاماش آیان می تواند در فدراسیون جهانی صاحب کرسی شود، گفت: قطعا رفتن تاماش آیان برای ما تاثیرگذار است. اگر سیاست و ارتباطات درستی داشته باشیم، می توانیم یک کرسی خوب و تاثیرگذار در فدراسیون جهانی داشته باشیم. من به تغییر و تحولی که رخ داده، خیلی امیدوارم.

دیدگاه‌ها