کد خبر : 1691286 | 03 تیر 1399 ساعت 11:10 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی گواردیولا از مصدومیت زانوی سرخیو آگوئرو

پپ گواردیولا می‌گوید نگران مصدومیت سرخیو آگوئرو در بازی مقابل برنلی است و می‌ترسد او بازی‌های باقی‌مانده فصل را از دست بدهد.

نگرانی گواردیولا از مصدومیت زانوی سرخیو آگوئرو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 5-0 منچسترسیتی مقابل برنلی، پپ گواردیولا سرمربی سیتی می‌گوید از مصدومیت زانوی ستاره آرژانتینی تیمش سرخیو آگوئرو در این بازی نگران است و می‌ترسد او بابت این مصدومیت بازیهای باقی‌مانده تیمش تا انتهای فصل را از دست بدهد.

 

1505090

 

در جریان بازی دیروز سیتی مقابل برنلی، آگوئرو بعد از آنکه در دقایق انتهایی نیمه اول یک پنالتی به سود سیتی بدست آورد از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده و لنگ لنگان زمین را ترک کرد. از زمان شروع مجدد تمرینات سیتی در دوران پسا کرونا، آگوئرو از درد در زانوی چپ خود شکایت داشت.

 

گواردیولا بعد از بازی دیروز سیتی اعلام کرد آگوئرو مسلما در چند هفته آتی نمی‌تواند برای ستیی بازی کند ولی او نگران است که مصدومیت ش باعث شود تا پایان فصل نیمکت‌نشین شود.

 

1505092

 

گواردیولا در پایان بازی گفت:"  وضعیت سرخیو خوب به نظر نمی‌رسد. او احساس درد می‌کرد ولی شرایطش در حال حاضر نگران‌کننده است و احتمال دارد کل فصل  را از دست بدهد. پزشک ما گفته بهبودی او به زمان نیاز دارد. شکی نیست که سرخیو چند بازی را از دست می‌دهد. ولی ممکن است بعد از آزمایش‌های فردا خبر خوبی بگیریم. باید ببینیم چه می‌شود".

 

 

دیدگاه‌ها