کد خبر : 1691291 | 03 تیر 1399 ساعت 11:28 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد از تکبر آرسنال؛ تمسخر به خاطر دستمزد پایین‌تر

دیلی میل می‌گوید ماتئو گوندوزی بازیکن آرسنال روز شنبه در دیدار م قابل برایتون، بازیکنان این تیم را به دلیل دستمزد کم‌شان مسخره کرده و دستمزد خود را به رخ آنها کشیده است.

 انتقاد از تکبر آرسنال؛ تمسخر به خاطر دستمزد پایین‌تر

به گزارش "ورزش سه"، ماتئو گوندوزی بازیکن آرسنال روز شنبه و در جریان دیدار دو تیم آرسنال و برایتون در لیگ برتر که با شکست 2-1 توپچی‌ها به پایان رسید به دلیل درگیری با بازیکن حریف خبرساز شد. گوندوزی که در جریان بازی گلوی نیل موپای بازیکن برایتون را گرفته بود با خطر تعلیق از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس روبرو بود  ولی در نهایت اتحادیه اعلام کرد او را با تعلیق مواجه نخواهد کرد.

 

1505094

 

اما حالا روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید حرکات بد گوندوزی در آن بازی تنها منحصر به درگیری فیزیکی با بازیکن حریف نبوده بلکه او در جریان مسابقه بازیکنان برایتون را به دلیل دستمزد  کمتر‌شان مسخره کرده و دستمزد بالای خود را به رخ آنها کشیده است.

 

1505096

 

بر اساس این گزارش، گوندوزی که در حال حاضر دستمزدی معادل هفتهای 40هزار پوند از آرسنال می‌گوید در طول مسابقه بارها بازیکنان برایتون را به دلیل اختلاف دستمزدشان مورد تمسخر قرار داده است. 

 

1505095

 

تفاوت سطح دستمزدها در دو باشگاه آرسنال و برایتون البته یک واقعیت است. در آرسنال گرانترین بازیکن تیم، مسوت اوزیل هفته‌ای 350هزار پوند دستمزد می‌گیرد و این در حالی است که سقف دستمزدها در برایتون هفته‌ای 50هزار پوند است.

 

موپای  بازیکن برایتون که گوندوزی با او درگیری فیزیکی پیدا کرد بود در یک مصاحبه بازیکنان آرسنال را به غرور و تکبر متهم کرد و دیلی‌میل می‌گوید منظور او تنها گوندوزی بوده است.

 

 

دیدگاه‌ها