کد خبر : 1691294 | 03 تیر 1399 ساعت 11:55 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

پاراتیچی

آرتور برای پیوستن به یوونتوس باید متقاعد شود

مدیر ورزشی یوونتوس درباره شایعات مربوط به معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ می‌گوید ستاره بارسلونا برای پیوستن به یوونتوس باید متقاعد شود.

آرتور برای پیوستن به یوونتوس باید متقاعد شود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ بین دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس مطرح شده و حتی برخی رسانه‌ها مدعی شدند این انتقال حالا دیگر  قطعی است، فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس می‌گوید با وجود مذاکرات بین دو باشگاه در این مورد، آرتور ملو برای ترک بارسا و پیوستن به یووه باید متقاعد شود.

 

1505099

 

پاراتیچی پیش از شروع دیدار دیشب یوونتوس و بولونیا که با پیروزی 2-0 بیانکونری به پایان رسید در گفتگو با خبرنگاران در این باره صحبت کرد.

 

مدیر ورزشی یوونتوس در گفتگو با شبکه اسکای گفت:" ما بارها با بارسا صحبت کرده‌ایم ولی در حال حاضر همه تیمها بازی‌های مهمی در پیش دارند و ما ترجیح می‌دهیم صبر کنیم تا این دوره فشرده تمام شود. مساله ما تاریخ 30 ژوئن یا قبل و بعد از آن نیست. مساله اصلی رسیدن طرفهای مختلف به توافق است. هر دو بازیکن مورد اشاره شما برای پیوستن به باشگاه دیگر باید متقاعد شوند. بنابراین اعلام تاریخ مشخص برای این مساله مد نظر نیست".

 

آرتور  در سال 2018 از باشگاه گرمیوی برزیل به بارسلونا ملحق شده و از کودکی شیفته باشگاه کاتالان بوده است.

 

 

دیدگاه‌ها