کد خبر : 1691357 | 03 تیر 1399 ساعت 16:47 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرتور: از پیوستن به بارسا پشیمان نیستم

ستاره برزیلی بارسا بار دیگر از تمایلش برای ادامه حضور در بارسا صحبت کرد.

آرتور: از پیوستن به بارسا پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو هافبک 23 ساله بارسا در تابستان 2018 با انتقالی 31 میلیون یورویی از گرمیو به خدمت گرفته شد و فصل جاری در 25 بازی برای بارسا، 4 گل زده و 4 پاس گل داده است.

 

 

1505165

 

 

او از مدت ها پیش به عنوان یکی از اهداف یوونتوس و چند باشگاه دیگر در بازار نقل و انتقالات مطرح بوده ولی اخیرا تاکید کرد که تحت هیچ شرایطی بارسا را ترک نخواهد کرد.

چند روز پیش ادعا شد که آرتور پیشنهاد هنگفت یوونتوس را رد کرده است اما امروز در ایتالیا گزارش داده اند که باشگاه ایتالیایی ناامید نشده و سخت در تلاش است تا آرتور را برای جدایی از بارسا متقاعد کند تا در نهایت معاوضه او با میرالم پیانیچ نیز محقق شود.

 

 

1505100

 

 

آرتور در جدیدترین مصاحبه خود گفت که از هیچ چیز در گذشته پشیمان نیست:« اگر به عقب برگردم، بازهم بارسا را انتخاب می کنم. همه می دانند که رویای من از کودکی پوشیدن پیراهن بارسا بود و از هیچ چیز پشیمان نیستم.

همیشه سال های اول حضور در یک باشگاه بزرگ دشوار است. ژاوی و اینیستا الگوی فوتبال من بودند و حالا که در بارسا هستم، نمی خواهم این موقعیت را به سادگی از دست بدهم. می خواهم بجنگم و جایگاهم در بارسا را به دست بیاورم.»

 

دیدگاه‌ها