کد خبر : 1691296 | 03 تیر 1399 ساعت 11:52 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمودی: در سال المپیک نمی‌توانیم ریسک کنیم

بهنام محمودی می‌گوید مربیان ایرانی توانایی بالایی دارند و در سال المپیک فدراسیون نمی‌تواند ریسک کند.

محمودی: در سال المپیک نمی‌توانیم ریسک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بهنام محمودی پیشکسوت والیبال و عضو فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه موزه المپیک، گفت: از برنامه خوبی که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ترتیب داده تقدیر می‌کنم و این کاری است که پیشکسوتان را یادآوری می‌کنند، کسانی که زحمات زیادی برای ورزش کشیده اند. این کارها باعث می‌شود که جوانان بدانند که در گذشته چه افرادی برای این ورزش ها زحمت کشیده‌اند و این یک انگیزه ای به ورزشکاران و یک روحیه ای به خانواده آن ها می‌دهد. این تاریخ کسانی است که افتخار را برای ایران کسب کرده اند و امیدوارم این رویه در بقیه جاها هم باشد. یک اصطلاحی هست که می‌گوید ما مرده پرستیم اما من اعتقاد دارم که باید از آدم های خوب تجلیل کنیم تا نسل جوان این اسطوره ها را بشناسند.

 

وی با اشاره به موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: با برگشت آقای داورزنی که از مدیران خوب ما هست و تجربه زیادی دارد، والیبال فرصت این را دارد که رشد خود را ادامه دهد چون این انتظار هست. یک مورد اصلی که در هیئت رئیسه مطرح شد موضوع انتخاب سرمربی است که با یک بحث کارشناسی و یک تحقیق جامعه به نتیجه رسیدیم که زمانی در اختیار فدراسیون باشد که بیشتر بررسی کنیم و با گزینه های بیشتری صحبت شود و ما دو سه ماهی زمان داریم که بیشترین نتیجه را رقم بزنیم.

 

وی افزود: یا باید مربی ایرانی با مشاور خارجی خوب باشد مثل ژاپن که این ایده هایی است که بررسی می‌کنیم اما من اعتقاد دارم که مربی ایرانی توانایی زیادی دارند و ما در سال المپیک نباید ریسک کنیم و والیبال باید رشد داشته باشد.

 

او درباره قوانین عجیب لیگ والیبال هم گفت: ارومیه مهد والیبال است و این شهر به همراه گنبد کاووس مردم عاشق والیبال هستند. آن بند اصلاح شد و ارومیه می‌تواند با دو اسپانسر مختلف دو تیم داشته باشد، بند تخصیص ده درصد از قرارداد بازیکنان به فدراسیون هم 2 درصد به هیئت ها می‌رسد برای توسعه و پیشرفت و باقی به فدراسیون باید پرداخت شود تا درآمد داشته باشیم. اعتراض هایی به ما شده و قرار شد مکتوب اعلام کنند، ما این را برای بازیکنان خارجی حذف کردیم و اگر هم مشکلی باشد باید مکتوب به ما اعلام کنند.

دیدگاه‌ها