کد خبر : 1691349 | 03 تیر 1399 ساعت 16:01 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا

چرا اعتراض رئال به لالیگا بی دلیل است؟

باشگاه رئال مادرید معتقد است لالیگا در زمانبندی بازی ها لطف بیشتری به بارسلونا کرده است اما مارکا گزارشی در رد این ادعا منتشر کرد.

چرا اعتراض رئال به لالیگا بی دلیل است؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، روز گذشته اتحادیه لالیگا تاریخ و برنامه زمانی بازی های هفته 33 و 34 فوتبال اسپانیا را اعلام کرد. در پی اعلام این برنامه، باشگاه رئال مادرید به شدت معترض شد چرا که در فاصله دو بازی هفته 33 و 34 نسبت به رقیب دیرینه خود بارسا، مدت زمان کمتری استراحت خواهد کرد.

 

 

1504854

 

 

رئال مادرید باید در این دو هفته به مصاف ختافه و بیلبائو برود که دیدار برابر بیلیائو در استادیوم سن مامس برگزار می شود و بازی در این ورزشگاه همیشه برای مدعیان دشوار بوده است. اما بین این دو دیدار کمتر از 72 ساعت زمان وجود دارد.

اما در همین دو هفته بارسلونا ابتدا باید در خانه اش به مصاف اتلتیکومادرید برود و 5 روز بعد باید با ویارئال دیدار کند. در واقع بازی هفته 33 رئال مادرید 2 روز بعد از بازی بارسلونا و دیدار هفته 34 آنها یک روز قبل از این تیم برگزار می شود.

 

از زمان شروع مجدد لالیگا تیم ها سه بازی انجام داده اند و در روزهای گذشته شاهد اعتراضات شدید بارسلونا از داوری ها به سود رئال بوده ایم. این بار نوبت رئال بود که به استراحت کمتر خود نسبت به بارسا معترض شود.

واقعیت این است که پس از 3 ماه وقفه در لالیگا چاره ای جز برگزاری فشرده بازی ها نیست و طی 36 روز باید 11 بازی به انجام برسد و برای اولین بار، لالیگا در ماه جولای به اتمام خواهد رسید.

 

 

1505200

 

 

نشریه مارکا با بررسی دقیق برنامه زمانی بازی های رئال و بارسا از شروع مجدد لالیگا یعنی هفته 28 تا هفته 34، نتیجه گیری کرده است که در نهایت رئال با 26 ساعت استراحت بیشتر نسبت به آبی اناری ها به هفته 35 خواهد رسید و به نوعی اعتراض رئالی ها نمی تواند چندان معقول و منطقی باشد.

هرچند اتحادیه لالیگا در پی اعتراض رئال طی بیانیه ای از زمانبندی بازی ها دفاع کرد و اعتراضات را بی دلیل دانست ولی به نظر نمی رسد تا پایان لالیگا این آخرین اعتراض از سوی غول های فوتبال اسپانیا باشد.

 

 

1505201

 

دیدگاه‌ها