کد خبر : 1691355 | 03 تیر 1399 ساعت 16:19 | 25.2K بازدید | 4 دیدگاه

3 امتیازی که استقلال را در سایه سرخ‌ها قرار می‌دهد

اعلان جنگ فرهاد به پرسپولیس؛ ما‌ داریم می‌آییم

سرمربی استقلال با انگیزه زیاد و عزم جدی تیمش را آماده دیدار با فولاد خوزستان کرده است.

اعلان جنگ فرهاد به پرسپولیس؛ ما‌ داریم می‌آییم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی فردا شب در اهواز مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرد که این بازی معوقه تاثیر زیادی روی شرایط جدول لیگ برتر و البته داغ ماندن رقابت در صدر دارد. از آنجایی که اکنون پرسپولیس با 47 امتیاز و 10 امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان در صدرجدول قرار دارد، استقلال تنها تیمی است که می‌تواند این فاصله 10 امتیازی را به 8 امتیاز کاهش بدهد و شرایط این موضوع برد آبی ها در دیدار معوقه از هفته هفدهم مقابل فولاد است. استقلال 36 امتیازی اگر در اهواز بتواند فولاد را ببرد، فاصله اش با پرسپولیس در صدرجدول به 8 امتیاز می‌رسد و در رده دوم قرار می‌گیرد تا نزدیک ترین تعقیب کننده رقیب سنتی‌اش شود.


از این رو فرهاد مجیدی سرمربی جوان آبی ها که اهمیت برد مقابل فولاد را درک می‌کند با جدیت و انگیزه زیادی تیمش را آماده این دیدار کرده است. مجیدی در تمرین امروز آبی ها نیز با چهره ای مصمم دستورات تاکتیکی را به شاگردانش ارائه کرد. او در ابتدای تمرین امروز دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست هرچه در توان دارند در شروع لیگ برتر برای کسب پیروزی بگذارند. سرمربی استقلال همچنین جلسات دو نفره ای را با برخی بازیکنان مثل مهدی قائدی برپا کرد و به آنها نکاتی را گوشزد کرد.

 

1505206

 

1505208


از طرف دیگر فرهاد که همواره خودش در تمرینات حضور دارد و گاهی اوقات پابه پای بازیکنان تمرینات را انجام می‌دهد امروز هم در کنار آنها بود و با جدیت تمام نشان داد که انگیزه زیادی برای 3 امتیاز دیدار با فولاد دارد.


او طی روزهای گذشته تمام نکاتی که مد نظرش بوده تا بتواند فولاد را در اهواز غافلگیر کند، به شاگردانش ارائه داده و حالا در میدان نبرد باید کارش را انجام دهد. قرار است امشب در اهواز نیز یک جلسه آنالیز فنی فولاد برای بازیکنان استقلال گذاشته شود تا آنها با شناخت نسبی به مصاف حریف قدرتمند شان بروند.

 

1505207


گفتنی است؛ دیدار فولاد و استقلال ساعت 21 روز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها