کد خبر : 1691379 | 03 تیر 1399 ساعت 17:36 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدت‌هاست خانواده ام را ندیده ام؛ 

ولادیمیر: در ایران مشکل تصمیم‌گیری وجود دارد

هافبک تیم فوتبال سپاهان می گوید زمانی که به تیم های ایرانی برای آماده سازی داده شده، بیشتر از چیزی است که در لیگ های دیگر در نظر گرفته شده است.

ولادیمیر: در ایران مشکل تصمیم‌گیری وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، ولادیمیر کومان یکی از بازیکنان خارجی سپاهان و البته لیگ برتر به شمار می رود که پس از پشت سر گذاشتن ایام قرنطینه به اصفهان بازگشته و همراه با طلایی پوشان آماده شروع دوباره لیگ برتر می شود.


این بازیکن اوکراینی-مجارستانی در گفتگویی با "ورزش سه" در رابطه با شرایط سختی که با آن درگیر شده بود و  در ایران قرنطینه بود و نمی توانست خانواده اش را ببیند، عنوان کرد: آخرین مرتبه ای که خانواده ام را دیدم، در دسامبر و ژانویه (بهمن ماه 1398) بود و بعد از آن برای شروع نیم فصل دوم به ایران بازگشتم. وقتی ویروس کرونا در ایران شروع شد، من یکماه و شاید کمی بیشتر در خانه ام قرنطینه بودم و در این مدت کادر فنی تیم فوتبال سپاهان مدام برنامه های تمرینی را برای حفظ آمادگی ام ارسال می کردند. بعد از این بود که آنها اعلام کردند، لیگ متوقف شده است.


او سپس در مورد بازگشت به کشورش اضافه کرد: من به مجارستان و پیش پدر و مادرم برگشتم ولی خانواده ام در روسیه هستند و هنوز هم نتوانسته ام آنها را ببینم؛ چرا که روسیه قرنطینه است و مرزهای خودش را به روی کشورهای دیگر بسته است. پس این دوره را با پدر و مادرم و بدون خانواده ام (همسر و دو دختر کوچکش) سپری کردم.


از کومان در رابطه با شرایط کشور مجارستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا پرسیدیم که او با فوق العاده خواندن شرایط این کشور اضافه کرد: شرایط در مجارستان خیلی خوب است؛ چرا که آنها خودشان را برای این ویروس از قبل آماده کرده بودند.


کومان در پاسخ به این سوال که برخی مربیان و بازیکنان خارجی از بازگشت به ایران امتناع کرده اند، عنوان کرد: با توجه به شرایطی که در ایران وجود دارد، من ترسی که این افراد برای بازگشت به ایران دارند را درک می کنم. همچنین خانواده ام از بازگشت من ترسیده اند و نگران سلامتی ام هستند. با این حال من به این اندازه نگرانی ندارم و دنبال رقم زدن پایان خوبی برای چیزی هستم که آغاز کرده ایم. من تحت قرارداد سپاهان هستم و شخصیتی دارم که همیشه به طرف مقابلم احترام زیادی می گذارم. این را فقط در مورد باشگاه سپاهان نمی گویم و من در کل زندگی ام شخصیتی اینچنینی داشته ام.

 

 

1505225

 


هافبک 30 ساله سپاهان که شرایط تمرینی در اردوی اصفهان را مناسب ارزیابی می کند، در رابطه با دو بازیکن کرونایی تیم اینطور حرف زد: خدا را شکر آنها اصلا علائمی نداشتند و الان هم بازگشته اند و خطر از سر آنها گذشت.


از هافبک سپاهان در رابطه با سه بازی دوستانه این تیم و مدت زمانی که به تیم ها برای آماده سازی داده شده، پرسیدیم. او به این سوال اینطور پاسخ داد: ما سه بازی دوستانه برگزار کرده ایم. تقریبا یکماه برای آماده سازی زمان داشته ایم و به نظرم از زمان مورد نیاز هم بیشتر است. بقیه لیگ های دنیا بعد از 20 روز تمرین، کارشان را در مسابقات آغاز کرده اند و هر سه روز یکبار هم بازی می کنند.


ولادیمیر کومان در خصوص شروع دوباره لیگ و ادامه رقابت ها گفت: اگر آنها (مسئولان فوتبال ایران) دوباره ما را دور هم جمع کرده اند تا لیگ را شروع کنیم؛ پس می رویم که بازی ها را شروع کنیم. در ایران دشواری های زیادی برای تصمیم گیری وجود دارد و این تنها به فوتبال محدود نمی شود.


فاصله ایجاد شده میان پرسپولیس و سپاهان و اینکه شانسی برای قهرمانی طلایی پوشان قائل است، سوال بعدی ما از کومان بود. او در این رابطه عنوان کرد: به عنوان بازیکن من فاصله ای نمی بینم. من اینجا هستم تا فوتبال بازی کنم و برای مشاجره یا کارهای سیاسی اینجا نیستم (باخنده).  امیدواری برای قهرمانی و برنده شدن همیشه در درون من وجود دارد؛ البته که شرایط بسیار دشواری داریم.

دیدگاه‌ها