کد خبر : 1691381 | 03 تیر 1399 ساعت 17:44 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

او هنوز در جهان بهترین است؛

اظهارنظر عجیب سرمربی یونایتد در مورد داوید دخیا!

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد داوید دخیا بهترین سنگربان جهان است.

اظهارنظر عجیب سرمربی یونایتد در مورد داوید دخیا!

به گزارش "ورزش سه"، اشتباه عجیب داوید دخیا در دیدار مقابل تاتنهام موجب انتقادات تندی روی کین و در ادامه رسانه ها شد و بسیاری مدعی شدند او در حد حضور در ترکیب ثابت یونایتد نیست. اما سولسشر در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سفلید به تمجید از این دروازه بان اسپانیایی پرداخت.

 

بازی با شفلید و انتقادات اخیر از داوید دخیا: "فکر نمی کنم دریافت دو گل در هفت بازی آنهم در مقابل تیم هایی چون منچسترسیتی، چلسی، تاتنهام و اورتون آمار ضعیفی باشد. شاید داوید دخیا می توانست در دیدار مقابل تاتنهام آن ضربه را مهار کند، اما او واکنش های زیادی برای یونایتد انجام داده و من هنوز هم فکر می کنم دخیا بهترین دروازه بان جهان است.

 

1505226

 

داوید دخیا حالا نه 9 در یونایتد بازی کرده و سال آینده دهمین فصل حضور او است. دخیا فصل های فوق العاده ای داشته و فکر نمی کنم اگر در هفت بازی مقابل چنین تیم هایی دو گل دریافت کنید اشتباه کرده اید. او یک امتیاز را برای ما در دیدار برابر تاتنهام حفط کرد. دخیا از نظر ذهنی یک دروازه بان بسیار قوی است، اما من هر روز با او صحبت می کنم و شرایط در حال حاضر مساعد است.

 

ما بی شک علاقمند به بازی کردن در اولدترافورد و مقابل هواداران یونایتد هستیم، اما حالا نیز مشتاقیم در این استادیوم عملکرد خوبی ارائه بدهیم و به پیروزی برابر شفلید دست یابیم."

 

تمدید قرارداد اسکات مک تومینای: "او برای مدتی طولانی جزئی از این باشگاه بوده و البته ما خوشحال هستیم که اسکات آینده اش را در اینجا می بیند. قرارداد جدید او پنج ساله و تا سال 2025 به علاوه گزینه تمدید است. اسکات در طی چند سال اخیر بسیار پیشرفت کرده و من قبل از اینکه سرمربی یوناتد شوم بازی او را تماشا کرده بودم و هیجان زده شدم که قرار است با مک تومینای او کار کنم. اسکای یک پسر بسیار فروتن و سختکوش با DNA منچستریونایتد است."

دیدگاه‌ها