کد خبر : 1691423 | 03 تیر 1399 ساعت 20:59 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

امید ویژه سیمئونه به ستاره گرانقیمت

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است ژائو فلیکس در آینده تبدیل به بازیکن مهم تری خواهد شد.

امید ویژه سیمئونه به ستاره گرانقیمت

به گزارش "ورزش سه"، ژائو فلیکس در تابستان گذشته و با رقمی هنگفت به اتلتیکومادرید پیوست و ستاره ی 126 میلیون یورویی لقب گرفت. علیرغم بسیاری از انتقادات در مورد بیش از حد گران بودن این انتقال، فلیکس در 29 بازی در مجموع هشت گل به ثمر رسانده ​​و سه پاس گل ثبت کرده است. دیگو سیمئونه به حمایت از این ستاره جوان پرداخت و مدعی شد چشم انتظار روزهای آتی خواهد بود.

 

1485171

 

سرمربی اتلتیکو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با لوانته گفت: "ژائو فلیکس بازیکن متفاوتی است، اما ما همیشه به استعداد او اهمیت داده ایم، زیرا این موضوع را در تمرینات و مسابقات دیده ایم. قطع وقتی ژائو فلیکس سن بیشتری پیدا کند، بیشتر در شرایط بازیکن تعیین کننده برای تیم تبدیل می شود و می تواند پیشرفت و تکامل بیشتری پیدا کند. ژائو فلیکس بی شک ویژگی های مهمی برای تعیین روند یک بازی دارد و با رشد در جریان بازی ها می تواند به عنوان یک بازیکن بیشتر پیشرفت کند.

 

قانون پنج تعویض؟ به نظر من این شانس بیشتری برای بازیکن در مسیر بازی کردن می دهد. با سه تعویض همه بازیکن روی نیمکت نمی توانند در زمین حضور یابند، اما اکنون شرایط جدیدی را کشف کرده ایم و افرادی تصمیم گیرنده می دانند که این به سود ماست یا ضررمان. اینگونه گزینه های بیشتری برای میدان دادن به بازیکنان وجود دارد، اما تصمیم گیری در این حوزه در اختیار ما نیست."

دیدگاه‌ها