کد خبر : 1691435 | 03 تیر 1399 ساعت 22:14 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: ما برعکس یووه و لاتزیو فرصت اشتباه نداریم

آنتونیو کونته می گوید که تیمش در دیدار فردا مقابل ساسولو کار دشواری برای پیروزی خواهد داشت.

کونته: ما برعکس یووه و لاتزیو فرصت اشتباه نداریم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در چهارچوب رقابت های هفته بیست و هفتم سری آ و در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان تیم رده دوازدهمی ساسولو خواهد بود. نراتزوری در حال حاضر با 57 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته برای امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرمی به پیروزی در دیدار فردا دارد.


آنتونیو کونته پیش از بازی تیمش مقابل ساسولو گفت: " شکست 4-1 ساسولو مقابل آتالانتا نمی‌تواند خیلی ملاک باشد چراکه آنها موقعیت های زیادی روی دروازه حریف شان ایجاد کردند. ما باید بسیار مراقب باشیم چرا که ساسولو از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و در فاز حمله نیز فوق العاده عمل می کند. ما به روحیه و اراده ای درست نیاز داریم که فقط چند روز پس از بازی سامپدوریا آسان نخواهد بود.

 

ساسولو دوست دارد توپ را در اختیار داشته باشد و به همین خاطر ما باید در کناره ها قدرتمند عمل کنیم. باید منتظر زمان مناسب برای حمله کردن باشیم چرا که در غیر این صورت اوضاع خطرناک خواهد شد. وقت کافی برای آماده شدن نداشتیم اما با این حال نقاط ضعف و قوت ساسولو را می دانیم."

 

 

1504810

 

 

کونته درباره رقابت در صدر جدول نیز گفت: " یوونتوس و لاتزیو امتیاز بیشتری نسبت به ما دارند بنابراین تاکنون عملکرد بهتری داشته اند. این فقط یک واقعیت است. همچنین این بدان معناست که آنها حق خطای بیشتری دارند. در حالی که برای ما، هر بازی تعیین کننده است و اگر بخواهیم همچنان شانس داشته باشیم، نمی توانیم اشتباه کنیم."

دیدگاه‌ها