کد خبر : 1691480 | 04 تیر 1399 ساعت 10:25 | 33.7K بازدید | 14 دیدگاه

جنجال دوباره درباره مسی؛ داورها با او مهربانند؟

لگد کردن پای یرای آلاوز بازیکن بیلبائو توسط لیونل مسی و عدم واکنش داور مسابقه نسبت به آن خبرساز شده و بسیاری معتقدند کاپیتان بارسلونا به خاطر این حرکت باید اخراج می‌شد.

جنجال دوباره درباره مسی؛ داورها با او مهربانند؟

به گزارش "ورزش سه"، یک صحنه در بازی دیشب بارسلونا و اتلتیک بیلبائو که در آن استوک‌های کفش لیونل مسی روی پای یرای آلوارز بازیکن بیلبائو قرار می‌گیرد و مسی عملا پای او را لگد می‌کند، با توجه به اینکه داور مسابقه هیچ واکنشی به این صحنه نشان نمی‌دهد، خبرساز شده و بار دیگر ادعای مربوط به بی‌توجهی داوران به خطاهای  لیونل مسی و عدم تمایل آنها به نشان دادن کارت به ستاره بزرگ آرژانتینی را مطرح کرده است.

 

1505335

 

جبهه مخالفین بارسلونا صحنه مورد نظر را بهانه مناسبی دیده‌اند که بار دیگر ادعاهای خود درباره اینکه مسی در  اسپانیا نظرکرده است و داوران سعی می‌کنند از درگیر شدن با او و نشان دادن کارت به او خودداری کننند را پررنگ کرده. مخالفین می‌گویند در حالیکه به وضوح مشخص است مسی با کف کفش خود پای یرای را  لگد می‌کند داور نه بازی را متوقف کرده و نه حتی صحنه را با VAR بررسی کرده. خطایی که در شرایط عادی باید با نشان دادن کارت قرمز به مسی جریمه می‌شد.

 

در بررسی ویدیویی صحنه درگیری مسی و یرای آلوارز مشخص است که استوک‌های کفش مسی روی ساق پای دفاع وسط بیلبائو قرار می‌گیرد. برخی از مدافعین مسی می‌گویند در این صحنه مشخص است که مسی پای خود را نمی‌بیند و بنابراین حرکت او عمدی نبوده.     

 

1505336

 

صحنه بازی دیشب باعث شده ماجرای درگیری مسی در بازی بارسا مقابل سویا هم بار دیگر مورد توجه قرار بگیرد. صحنه‌ای که در آن مسی برای دفاع از هم‌تیمی‌اش لوئیس سوارز که بازیکنان سویا روی او مرتکب خطا شده بودند با عصبانیت با یک بازیکن حریف درگیر شد ولی بدون اینکه از سوی داور جریمه شود، بازی دوباره ادامه پیدا کرد.

 

1505337

 

 

مدافعین مسی اما به واکنش او بعد از صحنه جنجالی دیشب اشاره می‌کنند. جایی که مسی وقتی یرای را روی زمین و در حال درد کشیدن می‌بیند، با نگرانی بالای سرش ایستاده و سعی می‌کند خیالش از مصدوم نشدن او راحت شود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها