کد خبر : 1691489 | 04 تیر 1399 ساعت 11:06 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

نگرانی بارسلونا؛ بازی بعدی بدون بوسکتس

پیروزی 1-0 بارسلونا مقابل بیلبائو با وجود شیرینی بازگشت به صدر جدول برای کاتالانها با خبری بد هم همراه بود، محرومیت سرخیو بوسکتس و عدم حضور او در بازی بعدی.

نگرانی بارسلونا؛ بازی بعدی بدون بوسکتس

به گزارش "ورزش سه"، جو فعلی در اردوی بارسلونا جوی شادی است چرا که کاتالانها دیشب موفق شدند در یک بازی بسیار حساس حریف‌شان اتلتیک بیلبائو را شکست داده و موقتا صدر جدول را از رئال مادرید پس بگیرند. ولی این جو شادی برای بارسا با یک نگرانی هم همراه است: به همراه نداشتن سرخیو بوسکتس در بازی بعدی.

 

1505359

 

بارسا روز شنبه در حالی برای دیدار با سلتاویگو به خانه این تیم خواهد رفت که سرخیو بوسکتس را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. محرومیتی که ناشی از دریافت کارت زرد توسط او در دیدار دیشب مقابل اتلتیک بود.

 

 در بازی دیشب بارسا- بیلبائو، چهار بازیکن بلوگرانا در معرض خطر محرومیت از بازی بعدی قرار داشتند و دریافت یک کارت زرد توسط هر کدام از آنها از بازی مقابل سلتاویگو محروم‌شان می‌کرد.

 

از میان این چهار بازیکن، سرخیو بوسکتس بود که در دقیقه 32 به دلیل خطایی که روی ایناکی ویلیامز بازیکن حریف مرتکب شد کارت زرد دریافت کرد تا بازی بعدی را از دست بدهد.

 

1505358

 

نگرانی بارسا از این بابت است که محرومیت بوسکتس در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاده. چرا که فرانکی دی‌یونگ هم‌پستی او هم در حال حاضر مصدوم است و انتظار می‌رود نتواند در مقابل سلتا به میدان برود.

 

البته کیکه ستین برای پر کردن جای خالی بوسکتس، آرتورو ویدال، آرتور و ایوان راکیتیچ را در اختیار دارد و از این گذشته ریکی پویگ هم می‌تواند اولین بازی فیکس خود در فصل جاری لالیگا را انجام دهد. پویگ جوان در بازی دیشب هم به عنوان بازیکن ذخیره در نیمه دوم به میدان رفت و عملکرد قابل توجهی داشت.

دیدگاه‌ها