کد خبر : 1691492 | 04 تیر 1399 ساعت 11:30 | 20.8K بازدید | 2 دیدگاه

مذاکره آرسنال و بارسا برای معاوضه اوبامیانگ-نتو

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی دو باشگاه بارسلونا و آرسنال درباره معاوضه احتمالی پیر امریک اوبامیانگو نتو بین دو باشگاه مذاکراتی انجام داده‌اند.

مذاکره آرسنال و بارسا برای معاوضه اوبامیانگ-نتو

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند دو باشگاه بارسلونا و آرسنال درباره معاوضه احتمالی بازیکن مذاکراتی انجام داده‌اند. محور این تماس‌ها انتقال پیر امریک اوبامیانگ از آرسنال به نوکمپ و در مقابل، انتقال نتو، سنگربان برزیلی بارسا از نوکمپ به امیریتس بوده است. این خبرها حاکی است که هدف بارسلونا از حفظ اوبامیانگ به عنوان یک هدف نقل و انتقالاتی جدی این است که در صورت ناکمی در جذب لائوتارو، او را به نوکمپ منتقل کند.

 

1495486

 

اوبامیانگ ستاره‌ای است که در گذشته هم شایعاتی درباره تمایل بارسا به جذب او وجود داشته. حالا که به نظر می‌رسد احتمال نرسیدن بارسا به خواسته اول امسالش، یعنی جذب لائوتارو مارتینز، بیش از پیش افزایش یافته و اینتر قصد واگذاری او را ندارد، بار دیگر نام اوبامیانگ به عنوان گزینه جدید بارسا مطرح شده.

 

1505369

 

آنچه بارسلونا را به این نتیجه رسانده که در ازای دریافت اوبامیانگ، دروازه‌بان برزیلی خود نتو را به آرسنال پیشنهاد دهد این است که برند لنو سنگربان آرسنال در بازی مقابل برایتون از ناحیه زانو آسیب جدی دیده و توپچی‌ها حالا به شدت به دنبال جذب یک سنگربان هستند. در انگلیس از جو هارت دروازه‌بان برنلی به عنوان یک گزینه اسم برده شده ولی میکل آرتتا و مدیریت آرسنال نتوی برزیلی را بیشتر می‌پسندند.

 

1505371

 

دیدگاه‌ها