کد خبر : 1689675 | 25 خرداد 1399 ساعت 19:29 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش اوبامیانگ به شایعات جدایی اش از آرسنال

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی آرسنال به شایعات پیرامون جدایی اش از این تیم واکنش نشان داد.

واکنش اوبامیانگ به شایعات جدایی اش از آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، صحبت های زیادی در رابطه با آینده مهاجم گابنی آرسنال یعنی پیر امریک اوبامیانگ مطرح می‌شود. اوبا تنها تا پایان سال 2021 با باشگاه لندنی قرارداد دارد و گفته می‌شود که اینتر یکی از مهم ترین مشتریان این ستاره 30 ساله به حساب می آید. در واقع نراتزوری در صورت جدایی لائوتارو مارتینز، روی جذب اوبامیانگ حساب ویژه ای باز خواهد کرد.

 

 

1501128

 

 

حالا و در همین رابطه ستاره گابنی توپچی ها به شایعات جدایی اش از این تیم لندنی واکنش نشان داده است. اوبامیانگ در این باره گفت: " من اخیراً هیچ پیشنهادی دریافت نکرده ام اما در چند ماه گذشته بحث هایی با باشگاه انجام شده است. تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است. خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش می رود. این یک نقطه عطف در حرفه من است. کاملاً صادقانه بگویم، این یک تصمیم بسیار دشوار است؛ شاید مهم ترین در کل حرفه من. "

 

اوبامیانگ هفته آینده 31 ساله خواهد شد و به نظر می رسد که او باید هر چه زودتر تصمیم خود را برای آینده اش مشخص کند چرا که از یک طرف آرسنال می خواهد در صورت جدایی این بازیکن، جانشینی برایش جذب کند و از سمت دیگر این امکان وجود دارد که تیم های خواهان او به سراغ گزینه های دیگر بروند.

دیدگاه‌ها