کد خبر : 1691545 | 04 تیر 1399 ساعت 14:38 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

تقدیر ویژه بارسا از اسطوره تازه بازنشست شده (عکس)

آریتس آدوریس ستاره اتلتیک بیلبائو که ماه گذشته اعلام بازنشستگی کرد، روز گذشته در نوکمپ نظاره گر تلاش تیم محبوبش برابر بارسا بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ توانست 1-0 بیلبائو را شکست دهد و با زحمت،صدر را از رئال باز پس بگیرد. بیلبائو نمایش خوبی در نوکمپ داشت اما بر خلاف دو بازی قبل که توانسته بود در لالیگا و کوپا دل ری بارسا را 1-0 شکست دهد، این بار ناکام ماند.

در بازی رفت، آریتس آدوریس بود که دقیقه 90 با یک قیچی برگردان زیبا توانست بیلبائو را در سن مامس برابر بارسا برنده از زمین خارج کند اما اسطوره باسکی ها، در دوران قرنطینه از فوتبال خداحافظی کرد. با این وجود او روز گذشته همراه تیم به بارسلونا سفر کرد و از روی سکوها نظاره گر بازی بود.

پیش از شروع مسابقه، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا به شکلی زیبا و با اهدای یک پلاک، از آدوریس تقدیر کرد. 

آدوریس هم در حساب توئیتر خود نوشت:« حرکتی خوب از باشگاه بارسلونا در روز خداحافظی من از نوکمپ. استادیومی بزرگ که برایم یادآور خاطره خوب سوپرکاپ اسپانیاست. همیشه قدردان تان خواهم بود. بسیار ممنون.»

 

لازم به ذکر است که بیلبائو سال 2015 توانست با شکست 5-1 بارسا در مجموع دو بازی رفت و برگشت، فاتح سوپرکاپ اسپانیا شود. بازی رفت را 4-0 در سن مامس برد و در بازی برگشت هم آدوریس گل تساوی بیلبائو را در نوکمپ به ثمر رساند.

 

 

1505435

دیدگاه‌ها