کد خبر : 1691557 | 04 تیر 1399 ساعت 16:25 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

مارکا و رد انتقال قطعی آرتور ملو به یوونتوس

در اسپانیا بر خلاف ایتالیا معتقدند آرتور ملو هنوز برای پیوستن به یوونتوس تردیدهایی جدی دارد.

مارکا و رد انتقال قطعی آرتور ملو به یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که اسکای اسپورتس ایتالیا خبر از توافق بارسلونا و یوونتوس برای انتقال آرتور ملو به ارزش 80 میلیون یورو داد. ساعاتی بعد، آرتور در ترکیب ثابت بارسا برابر بیلبائو به میدان رفت و یکی از ضعیف ترین بازیکنان زمین بود و نیمه دوم تعویض شد.

کیکه ستین سرمربی بارسا در مورد بازی ضعیف او گفت که احتمالا شایعات جدایی روی کیفیت بازی او تاثیر منفی گذاشته اند.

 

 

1505466

 

 

مارکا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که علی رغم توافق احتمالی یوونتوس و بارسا، هنوز آرتور برای جدایی متقاعد نشده است. او ماه گذشته پیشنهادی از یووه دریافت کرد ولی به آن پاسخ منفی داد. آرتور حتی حاضر به مطالعه قرارداد پیشنهادی یوونتوس هم نشد اما حالا قبول کرده است که پیشنهاد یووه را مورد بررسی قرار دهد که این قدم بزرگی برای باشگاه تورینی در راه جذب ستاره برزیلی محسوب می شود.

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس نیز ضمن تایید این مساله گفت که منتظر پاسخ آرتور هستند.

 

 

1505467

 

 

یوونتوس نسبت به ماه گذشته حالا اطمینان بیشتری نسبت به جذب آرتور دارد؛ بازیکنی که دو سال پیش به بارسا پیوست و بارها از تمایلش برای درخشش در این باشگاه سخن گفته ولی نیمکت نشینی ها و نیز بی اعتمادی های سران باشگاه باعث شده تا او حالا به جدایی بیشتر از گذشته فکر کند. 

طبق ادعای مارکا، هنوز هیچ چیز قطعی نیست و حرف آخر را خود آرتور خواهد زد. در صورتی که پاسخ او مثبت باشد، بارسا بلافاصله مذاکره با یووه برای جذب میرالم پیانیچ را شروع خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها