کد خبر : 1691564 | 04 تیر 1399 ساعت 17:03 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

ریکی پویج:

پیکه حتما چیزی می داند که کنایه می زند

هافبک جوان بارسا به حمایت از حرف های کنایه ای جرارد پیکه علیه رئال پرداخت.

پیکه حتما چیزی می داند که کنایه می زند

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شب گذشته در نوکمپ با تک گل ایوان راکیتیچ توانست بر بیلبائو پیروز شده و به صدر لالیگا برگردد. بارسا که نیمه اول ضعیفی را پشت سر گذاشته بود، از اواسط نیمه دوم و با ورود ریکی پویج و آنسو فاتی به زمین متحول شد و در نهایت توانست به گل برتری برسد.

 

 

1505308

 

 

پویج که محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست، در پایان بازی گفت:« بازیکنان بزرگ و سطح بالایی در بارسا به خصوص در میانه میدان حضور دارند. در چنین شرایطی من منتظر فرصتی از سوی مربی هستم تا ارزش هایم را نشان دهم. هدفم کمک به تیم است و خوشحالم که پیروز شدیم. کلید پیروزی، جنب و جوش بیشتر در زمین حریف برای پیدا کردن فضاهای خالی بود. بیلبائو تیمی با قدرت بدنی بالاست ولی رفته رفته بهتر شدیم و گل راکیتیچ در نهایت کار را تمام کرد.»

 

 

1504364

 

 

جرارد پیکه پس از تساوی بارسا برابر سویا به حالت طعنه گفته بود که دشوار است بتوانند در لالیگا قهرمان شوند. کاپیتان بارسا اعتقاد دارد که داوران به سود رئال سوت می زنند و وی ای آر هم به رئال لطف بیشتری دارد.

پویج در این رابطه گفت:« اگر پیکه چنین ادعایی مطرح کرده؛ حتما صحت داشته است. بازی های دشوار و فینال گونه ای در پیش هستند که می توانند سرنوشت قهرمانی لالیگا را تعیین کنند. بازی های زیادی هستند که به تصمیمات داوران بستگی دارند.»

 

دیدگاه‌ها