کد خبر : 1691585 | 04 تیر 1399 ساعت 19:23 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: برد برای لیورپول؟ فقط به خودمان فکر می کنیم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی می‌گوید که تیمش در دیدار مقابل منچسترسیتی باید عملکرد مشابه با مسابقه برابر استون ویلا را ارائه دهد.

لمپارد: برد برای لیورپول؟ فقط به خودمان فکر می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا شب در یکی از حساس ترین بازی های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان منچسترسیتی خواهد بود. اگرچه شاگردان پپ گواردیولا به احتمال فراوان فصل را با رتبه دوم به پایان خواهد رساند اما با این حال دیدار فردا برای چلسی به منظور کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

فرانک لمپارد پیش از بازی تیمش مقابل منچسترسیتی گفت: " ما در هر مسابقه فرصت این را داریم که پیشرفت کنیم. دیدار مقابل استون ویلا موقعیت خوبی بود تا قابلیت‌های خود را به نمایش بگذاریم. حالا اما قصد داریم در مقابل منچسترسیتی نیز این موضوع را تکرار کنیم."

 

 

1496744

 

 

پیروزی چلسی در دیدار فردا مقابل منچستر سیتی می تواند تضمین کننده قهرمانی لیورپول باشد. فرانک لمپارد در این باره نیز گفت: " من به لیورپول و وضعیت آنها فکر نمی‌کنم. من به عملکرد آنها تا به اینجا احترام زیادی می گذارم؛ با این حال ما فقط برای پیروزی خودمان به میدان می‌رویم."

 

فرانک لمپارد درباره تمدید قرارداد موقت ویلیان و پدرو نیز گفت: " روند مذاکرات با آنها خیلی سخت نبود. این دو نفر بازیکنان بسیار اهمیتی برای تیم ما هستند و بسیار خوشحالم که فعلا در تیم ماندگار شده اند. ما همچنان در حال مذاکره با آنها برای فصل آینده هستیم. فکر می کنم که آنها در چلسی می‌مانند اما با این وجود خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

 

 

1491612

دیدگاه‌ها