کد خبر : 1691597 | 04 تیر 1399 ساعت 19:10 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: از تماشای بازی تیم لمپارد لذت می برم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از حریف این هفته تیمش، چلسی و فرانک لمپارد پرداخت.

گواردیولا:  از تماشای بازی تیم لمپارد لذت می برم


به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، مهاجم گلزن و ارزشمند سیتی اخیرا و در دیدار مقابل برنلی مصدوم شد و مدتی از میادین دور خواهد بود. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل چلسی مدعی شد هنوز این مدت زمان مشخص نیست و گابریل ژسوس می تواند جانشین مناسبی برای این بازیکن باشد.

 

پپ گواردیولا گفت: "فرانک لمپارد یک بازیکن فوق العاده بود و یک سرمربی فوق العاده ای هم خواهد بود. او یک فصل واقعا خوب را سپری کرده و من از تماشای بازی تیم لمپارد لذت می برم. چلسی یکی از بهترین تیم های فوتبال اروپا است و آنها در همه پست ها بازیکن بسیار خوبی دارند.

 

1484338

 

ما این مزیت را داریم که 5 روز بین بازی ها زمان وجود دارد، اما شرایط تیم هنوز مناسب نیست. من نمی دانم وقتی چند بازیکن در هر چند روز 90 دقیقه بازی می کنند، در شرایط کاملا مناسبی خواهند بود یا خیر. برای رسیدن به دو بازی مهم باید تلاش کنیم مصدوم نشویم، روز یکشنبه برابر نیوکاسل و به خصوص رئال مادرید در لیگ قهرمانان. ما می توانیم از نظر ریاضی به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم و در موقعیت خوبی قرار داریم.

 

جانشین سرخیو آگوئرو؟ فردا با گروه پزشکی صحبت خواهیم کرد تا متوجه شویم قرار است آگوئرو چه مدت از میادین دور باشد. نگرانی ما این نیست که گابریل ژسوس به اندازه کافی خوب است یا نه، زیرا ما هر 3 روز یکبار بازی می کنیم. رحیم استرلینگ، ایلکای گوندوعان و برناردو سیلوا نیز می توانند در این پست بازی کنند. گابریل در کنار آگوئرو بازی کرده و ما در مورد او تردیدی نداریم و می دانیم بازیکن بزرگی در زمین است. در رختکن انکار نمی کنیم که یک چشم ما معطوف به به بازی با نیوکاسل است، زیرا این یک بازی فینال گونه برای ما خواهد بود."

دیدگاه‌ها