کد خبر : 1691633 | 04 تیر 1399 ساعت 21:43 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

ویکتور موزس:

از بازی کردن برای اینتر احساس غرور می کنم

ویکتور موزس، ستاره نیجریه ای اینتر، تمجید ویژه ای از سرمربی خود یعنی آنتونیو کونته انجام داد.

از بازی کردن برای اینتر احساس غرور می کنم

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور موزس یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی ایتالیایی اینتر یعنی آنتونیو کونته به حساب می آید. این ستاره نیجریه ای ابتدا هنگامی که کونته هدایت چلسی را برعهده داشت، در سیستم سه دفاعه این سرمربی به کار گرفته شد و اتفاقاً نمایش‌های خوبی را از خود ارائه داد.

 

بعد از جدایی از چلسی اوضاع برای موزس نیز تغییر کرد اما با این حال او دوباره و در نقل و انتقالات زمستانی با پیوستن به اینتر یک بار دیگر شاگرد سرمربی ایتالیایی شد. موزس حالا در مصاحبه ای می گوید: " من فوتبال را دوست دارم و از زمان کودکی یکی از مسائلی بود که شور و اشتیاق مرا به همراه داشته است. این در خون من است و آن چیزی است که دوست دارم انجام بدهم. نقطه عطف حرفه من اما به سن 16 سالگی برمی گردد؛ جایی که اولین بار برای کریستال پالاس به میدان رفتم."

 

 

1497983

 

 

موزس درباره حضور در اینتر و کار کردن دوباره با آنتونیو کونته نیز گفت: " او مرد و مربی بسیار بزرگی است و من راه و روشش را به خوبی می شناسم. دلیل اصلی حضور من در اینجا نیز همین است چرا که می دانم دقیقا او چه می خواهد. او فقط می خواهد که ما در زمین حاضر شویم، تلاش خود را انجام دهیم و در نهایت ایده هایش را به اجرا در بیاوریم. من از بازی برای اینتر احساس غرور می کنم چرا که این یک باشگاه بزرگ و فوق العاده است."

دیدگاه‌ها