کد خبر : 1691688 | 05 تیر 1399 ساعت 01:36 | 21.4K بازدید | 1 دیدگاه

لیورپول 4 - 0 پالاس، یک قدم تا قهرمانی

لیورپول با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با چهار گل کریستال پالاس را مغلوب کند.

لیورپول 4 - 0 پالاس، یک قدم تا قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در استادیوم خالی از تماشاگر آنفیلد کار سختی برای غلبه بر پالاس نداشتند و موفق شدند با ارائه یک بازی تماشایی، با چهار گل رقیب نگون بخت شان را بدرقه کرده و در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر قرار گیرند.

 

بازی با برتری لیورپول آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 10 و روی حرکت سادیو مانه به گل اول دست یابد، اما ضربه والی هندرسون از بالای دروازه هنسی به بیرون رفت.

 

1505663

 

1505665

 

اما حملات لیورپول ادامه یافت و این تیم در دقیقه 22 به گل اول دست یافت. مرسی سایدی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ترنت الکساندر آرنولد به زیبایی موفق شد دروازه پالاس را باز کند.

 

دقایقی بعد و با موقعیت سازی سادیو مانه، جیجی واینالدوم می توانست گل دوم را وارد دروازه پالاس کند، اما ضربه او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 44 لیورپول به گل دوم دست یافت. روی پاس پشت مدافعان فابینیو، محمد صلاح در سمت راست صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در نهایت لیورپول با همین برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

1505666

 

1505670

 

در همان ابتدای نیمه دوم و با ارسال زمینی رابرتسون لیورپول صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه محمد صلاح راهی به دروازه حریف نیافت.

 

حملات لیورپول ادامه یافت و این تیم در دقیقه 55 به گل سوم هم دست یافت. فابینیو پشت محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه فوق العاده و غیرقابل مهار زننده گل سوم تیمش لقب گرفت.

 

1505671

 

دقایقی بعد و باز هم با پاس مانه، واینالدوم می توانست گل بعدی لیورپول را به ثمر برساند، اما این بار ضربه او با عکس العمل هنسی مواجه شد.

 

اما در دقیقه 70 گل چهارم لیورپول نیز از راه رسید. روی پاس عمقی محمد صلاح، سادیو مانه از سمت چپ تک به تک شد و توانست با یک ضربه زمینی و دقیقه چهارمین گل را نیز وارد دروازه حریف کند.

 

در اواخر بازی و روی پاس ویلیامز، محمد صلاح فاصله ای تا زدن گل پنجم نداشت، اما ضربه او با مهار زیبای سنگربان پالاس همراه شد تا در نهایت لیورپول با همان 4 گل پالاس را شکست دهد.

دیدگاه‌ها