کد خبر : 1691706 | 05 تیر 1399 ساعت 10:26 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رئال: بازی کردن کنار ادن هازارد آسان است

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید از گلزنی مقابل مایورکا ابراز خوشحالی کرد.

ستاره رئال: بازی کردن کنار ادن هازارد آسان است

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان در مسابقه دیشب تیمش مقابل مایورکا برای دومین بازی متوالی از وینگر برزیلی خود یعنی وینیسیوس جونیور در ترکیب اصلی استفاده کرد. وینیسیوس نیز به خوبی پاسخ اعتماد زیدان را داد و زننده یکی از دو گل کهکشانی ها در بازی دیشب بود.

 

 

1505679

 

 

وینیسیوس ضمن ابراز خوشحالی از گلزنی در دیدار مقابل مایورکا گفت: " من به خاطر عملکرد خودم و نحوه بازی تیم بسیار خوشحال هستم. حالا و بعد از تمریناتی که این مدت در خانه انجام دادم، از نظر بدنی در بهترین فرم قرار گرفته ام. من تمرینات زیادی برای رسیدن به فرم کنونی انجام دادم.

 

مسابقات شبیه به جام جهانی شده است. شما باید عملکرد خوبی داشته باشید و تمرکز خود را برای هر سه روز یک بار به میدان رفتن، حفظ کنید."

 

در طول یکی دو فصل اخیر بارها از وینیسیوس به خاطر عملکرد نه چندان خوبش در زمینه ضربات آخر انتقاد شده است. با این حال او در مسابقه دیشب برابر مایورکا، تا حدودی پاسخ به این انتقادات را داد. وینیسیوس در این باره گفت: " از هر جنبه ای به دنبال پیشرفت کردن هستم. زین الدین زیدان و هم تیمی هایم نیز کمک زیادی به من می کنند."

 

وینیسیوس درباره بازی در کنار ادن هازارد نیز گفت: " بازی کنار او بسیار آسان به نظر می‌رسد. ما در جناح چپ هماهنگی خوبی با یکدیگر داشتیم. این اولین باری است که با هم بازی کردیم و اگر زیدان بخواهد هر دو ما را بازی کنیم، خوب ما آماده خواهیم بود."

 

 

1505205

دیدگاه‌ها