کد خبر : 1691723 | 05 تیر 1399 ساعت 12:08 | 54.7K بازدید | 5 دیدگاه

اولین خرید یحیی از دوحه می‌آید؟

ادعای الکاس؛ پرسپولیس به دنبال جذب انصاری‌فرد

الکاس قطر خبر داد که باشگاه پرسپولیس به دنبال استخدام کریم انصاری فرد مهاجم السیلیه قطر است.

ادعای الکاس؛ پرسپولیس به دنبال جذب انصاری‌فرد

به گزارش ''ورزش سه''، در حالی که هنوز لیگ های داخلی کشورهای مختلف از جمله ایران و قطر به پایان نرسیده اما گمانه‌زنی‌ها ها درباره نقل و انتقالات تابستانی اوج گرفته و حالا در جدیدترین خبر، رسانه الکاس قطر که یکی از شبکه های تلویزیونی معروف این کشور است، ادعا کرده که باشگاه پرسپولیس برای جذب کریم انصاری‌فرد مهاجم السیلیه پیشنهاد همکاری ارسال کرده است.

 

در خبری که الکاس از توییتر خود منتشر کرده، آمده که باشگاه پرسپولیس برای جذب انصاری‌فرد تمایل دارد و پیش از آغاز نقل و انتقالات به سراغ این بازیکن رفته است. همچنین چند وبسایت و رسانه دیگر قطری هم به بازنشر این خبر پرداخته‌اند.

 

نکته جالب این است که انصاری‌فرد تا پایان فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ با السیلیه قرارداد و تیم های خواهان او باید با باشگاه قطری به توافق برسند. هرچند که شاید این باشگاه برای خرید یک مهاجم جدید دیگر، راضی به فسخ قرارداد با ستاره ملی پوش ایرانی شود.

 

 

1505722

 

 

پرسپولیس که علی علیپور را به عنوان آقای گل لیگ برتری اش در اختیار دارد، باتوجه به جدایی استوکس و ابهام در آینده کریستین اوساگوآنا، نیاز مبرم به خرید یک مهاجم دارد و باتوجه به مشکلات دلاری، شاید ترجیح بدهد که با بازیکنی داخلی قرارداد ببندد.

 

این در حالی است که البته سرخپوشان در صورت تمایل به جذب این بازیکن، برای عملیاتی کردن آن بی رقیب نخواهند بود و علاوه بر تیم های خارجی باید با چند باشگاه داخلی هم رقابت کنند. هرچند که مشخص نیست خبر الکاس درست باشد و باشگاه پرسپولیس نیز هنوز واکنشی به این خبر نداشته است.

 

کریم انصاری فرد در لیگ دوازدهم به پرسپولیس پیوست و عملکرد فوق العاده ای در تیم مانوئل ژوزه و سپس یحیی گل‌محمدی نداشت اما با این حال ۱۲ گل به ثمر رساند تا خاطرات خوشی را در ذهن هواداران پرسپولیس ثبت کرده باشد. او در آخرین بازی اش برای قرمزها نیز گلزنی کرد و دروازه سپاهان را گشود.

 

 

1504549

 

 

باتوجه به اعلام باشگاه پرسپولیس، نقل و انتقالات سرخپوشان برعهده افشین پیروانی است و باید دید که او به همراه مدیران باشگاه و همچنین تصمیمات یحیی گل‌محمدی چه عملکردی را از خود به جای خواهند گذاشت و آیا موفق به جذب مهاجم ملی پوش خواهند شد یا نه.

 

کریم انصاری فرد در این سال ها بازی برای اوساسونا، المپیاکوس، پانیونیوس و السیلیه را تجربه کرد و تا آستانه آقای گلی در یونان نیز پیش رفت. او همچنین در جام جهانی ۲۰۱۸ عملکرد خوبی برای تیم ملی داشت و مقابل پرتغال نیز گلزنی کرد.

 

 

1505724

 

کریم انصاری فرد در لیگ دوازدهم ۱۲ گل برای پرسپولیس به ثمر رساند؛ در پایان فصل علی دایی چندان تمایلی به حفظ او نداشت و کریم هم راهی تراکتور شد

 

دیدگاه‌ها