کد خبر : 1691724 | 05 تیر 1399 ساعت 12:12 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تصویری از شب بد آبی ها در اهواز (عکس)

لیگ برتر فوتبال ایران از شب گذشته با بازی جنجالی استقلال در برابر فولاد و شکست آبی ها در اهواز کلید خورد

به گزارش "ورزش سه " دیدار شب گذشته استقلال در برابر فولاد که با دو اخراجی درون زمین و اخراج سرمربی آبی ها و شکست دو بریک آن ها به پایان رسید کورسوی امید آبی ها برای گرفتن صدر جدول از پرسپولیس را کمرنگتر کرد تا جنگ رقابت تیم های بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شدیدتر شود.


استقلال که با گل روزبه چشمی از حریف خود پیش افتاده بود در ادمه گل مساوی را از کولیبالی مدافع اهل مالی فولاد دریافت کرد تا بعد از اخراج کریمی و غلامی نجاریان تیر خلاص را بر پیکر بی جان استقلال خالی کند. آبی ها در شبی بازی را به فولاد واگذار کردند که به غیر از گل چشمی موقعیت دیگری روی دروازه فولاد خلق نکردند تا نگرانی های طرفداران این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر ،حذفی و قهرمانان آسیا بیشتر از گذشته شود.

 

 

1505712

 

نکونانم مجیدی را شکست داد تا امیدها برای کسب سهمیه در اهواز مهد فوتبال ایران بیشتر ازگذشته شود.نبرد مجیدی و نکونام در کسوت مربیگری در قوتبال ایران تازه آغاز شده است و در ادامه پر از جذابیت  خواهد بود.

 

 

 

1505713

 

مراسم آغاز مسابقات به صورت کاملا بهداشتی و از وسط زمین برگزارشد،هر چند با سوت آغاز بازی و بخصوص در زمان زدن گل ها و یا اعتراضات به داوری هیچ کدام از تیم ها به بخشنامه ها پایبند نبودند.

 

 

1505714

 

مجیدی از یک هفته قبل مشتش را برای نکونام و در بازی تدارکاتی با پیکان باز کرده بود و نکونام می دانست داشته های استقلال با توجه آماده نبودن دیاباته ،اسماعیلی و زکی پور همین بازیکنان به همراه باقری و دانشگر و دشتی هستند

 

 

1505709

 

محمد آبشک مرد اول بازی و ستاره تیم نکونام در اهواز در اغاز بازی بعد از خطای پریرا با کریمی جنگ روانی را با کریمی شروع کرد و در ادامه در اخراج کریمی و غلامی نقش اصلی را در میدان ایفا کرد تا امیدها برای کسب سهمیه در اهواز بیشتر از گذشته شود.

 

 

 

1505710

 

اعتراضاتی که برای بار دوم در خوزستان اتفاق افتاد،فرهاد مجیدی معترض به داور بازی و آغاز جنجالی شدن آن بعد از اخراج کریمی . مجیدی که در آغاز راه مربیگری است باید خود و تیمش را برای همچین روزهائی نیز آماده کند تا تیم با آرامش به آن چه که نیاز دارد برسد

 

1505711

 

مهدی قایدی ارزشمندترین بازیکن لیگ  یکی از بی آزارترین روزهای خود را در اهواز سپری کرد.


 

 

1505715

 

مدیر عامل آبی ها نیز که رضایت ضمنی از عملکرد او در این روزها بیشتر از مدیران قبلی این تیم در این چند سال بوده است خود را به اهواز رسانده بود تا از نزدیک نظاره گر دیدار بازیکنان تیمش در برابر فولاد در اهواز باشد.

 

 

1505716

 

روزبه چشمی که متخصص گل زدن به فولاد در لیگ می باشد همانند بازی رفت گل استقلال را وارد دروازه حریف کرد ولی این گل نیز همانند بازی تهران برای استقلال سه امتیازی نشد

 

 

 

1505720

 

شاید فقط علی کریمی که از لحاظ اخلاقی یکی از خوب های فوتبال ماست خودش بتواند توضیح دهد چرا آن ضربه را به آبشک وارد کرد تا استقلال که بازی را خوب شروع کرده بود در نهایت اهواز را باشکست ترک کند.

 

 

 

1505717

 

بدون شرح ؛فرهاد تبعید شده به سکوها در حال هدایت لشکر تلفات داده استقلال در برابر فولاد تا بن دندان مسلح ،تلاشهای مجیدی ازباخت استقلال 9نفره جلوگیری نکرد

 

 

 

1505718

 

گیتار ارسلان در خانه جا مانده بود تا در روزی که موقعیتی برای او در طول بازی ایجاد نشده بود به دلیل مصدومیت جاش را به دشتی بدهد. این ضعیفترین عملکرد ارسلان مطهری برای استقلال تا اینجای رقابت ها بود.

 

 

 

1505719

 

هیچ نشانی ازآمادگی بازی های تدارکاتی در عملکرد آرش رضاوند در طول بازی ندیدیم تا در روزی که کریمی هم از بازی استقلال خارج شده بودمهدی قایدی و مطهری ودشتی کمتر صاحب موقعیت روی دروازه فولاد شوند.

 

 

 

1505721

 

سوت پایان بازی زده شده و علی کریمی همچنان در حال اعتراض به سید مهدی سید علی است و رمضانی سرپرست استقلال و بازیکن سابق فولاد او را به آرامش دعوت می کند.

 

دیدگاه‌ها