کد خبر : 1691736 | 05 تیر 1399 ساعت 13:44 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

جشن لادسیمای حسینی رقم می‌خورد؟

سیدجلال، دو جام تا پرافتخارترین مدافعان پرسپولیس (گزارش)

سیدجلال حسینی امیدوار است که با کسب جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، بالاتر از افشین پیروانی و بهروز رهبری فرد، پرافتخارترین مدافع تاریخ این باشگاه شود.

 سیدجلال، دو جام تا پرافتخارترین مدافعان پرسپولیس (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، حسینی البته همین حالا با کسب 7 جام قهرمانی در لیگ برتر و همچنین 7 جام قهرمانی با تیم پرسپولیس، پرافتخارترین بازیکن لیگ برتری این باشگاه به شمار می‌رود اما بدون احتساب سوپرجام (که در دهه های قبلی کمتر برگزار می‌شد و بازیکنان شانس کسب آن را نداشتند)، سیدجلال برای کسب عنوان پرافتخارین مدافع تاریخ این باشگاه باید دو جام دیگر هم به کلکسیون افتخارات خود بیافزاید.

 

سیدجلال در لیگ های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ برتر را بالای سر برد و سال پیش جام حذفی را هم با پرسپولیس فتح کرد. بالاتر از او افشین پیروانی و بهروز رهبری فردی حضور دارند که 5 قهرمانی لیگ و یک عنوان جام حذفی را با سرخ ها به دست آوردند و با شش جام نام خود را در تاریخ این باشگاه جاودانه کردند.  اما بعد از آن ها پرسپولیس در دوره افتی نسبتا طولانی مدت قرار گرفت و مدافعان شاغل در این باشگاه نیز نتوانستند افتخار آفرینی کنند. در این بین البته سپهر حیدری سه جام را کسب کرد.

 

1505758

 

نکته جالب درباره حسینی این است که او علاوه بر سه قهرمانی لیگ، سه سوپرجام و یک جام حذفی، مدال نقره لیگ قهرمانان آسیا را هم در اختیار دارد که عنوانی مهم، ارزشمند و بین المللی به شمار می‌رود. او اگر این فصل موفق به کسب لیگ برتر و جام حذفی نیز شود (که سوپرجام هم در این صورت به پرسپولیس می‌رسد)، تعداد جام هایش با پرسپولیس به عدد 10 می‌رسد و بدون احتساب سوپرجام هم با افشین پیروانی و بهروز رهبری فرد هم رده خواهد شد.

 

آنچه مدافع شماره 4 پرسپولیس را از بهروز رهبری فرد و افشین پیروانی و دیگر بازیکنان پرافتخار پرسپولیس متمایز می‌کند این است که او تمام این افتخارات را به عنوان کاپیتان به دست آورده و لیدر سرخپوشان در این مدت بوده است. حسینی که حالا مصدومیت را هم پشت سر گذاشته، با انگیزه تمام نشدنی و روحیه بالای خود در تمرینات حضور یافته و باید دید آیا موفق به افتخارآفرینی بیشتر با پرسپولیس خواهد شد یا نه؟

دیدگاه‌ها