کد خبر : 1691785 | 05 تیر 1399 ساعت 18:35 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

برابری مانه با یک رکورد ویژه از محمد صلاح

سادیو مانه شب گذشته یکی از گلزنان لیورپول در بازی برابر کریستال پالاس بود.

برابری مانه با یک رکورد ویژه از محمد صلاح

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که پس از تساوی بدون گل در زمین اورتون و برای نزدیک تر شدن به قهرمانی باید کریستال پالاس را شکست می داد، شب گذشته این کار را به بهترین شکل ممکن و در آنفیلد خالی از تماشاگر انجام داد.

 

 

1505669

 

 

در این بازی قرمزها 4 گل به ثمر رساندند. محمد صلاح، فابینیو و الکساندر آرنولد سه گل اول را زدند و سادیو مانه نیز توانست گل آخر لیورپول را به ثمر رساند.

ستاره سنگالی لیورپول حالا دهمین بازیکن در تاریخ لیگ برتر انگلیس به شمار می‌آید که توانسته در شش بازی پیاپی و برابر یک تیم گلزنی کند.

البته مانه تنها بازیکن لیورپول نیست که چنین دستاوردی را کسب کرده است. پیش از او نیز محمد صلاح توانسته بود در شش دیدار پیاپی برابر بورنموث گلزنی کند.

 

 

1483833

 

 

بهترین گلزن لیورپول در فصل جاری محمد صلاح بوده که توانسته است 17 گل به ثمر برساند. سادیو مانه هم 15 گل برای قرمز پوشان به ثمر رسانده است تا این تیم با اختلاف زیاد در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد و در آستانه کسب عنوان قهرمانی بعد از 30 سال قرار گیرد.

امشب اگر منچسترسیتی در زمین چلسی پیروز نشود، قهرمانی لیورپول حتمی خواهد شد؛ در غیر این صورت کار به بازی پنجشنبه هفته بعد در اتحاد خواهد کشید؛ جایی که لیورپول میهمان سیتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها