کد خبر : 1691794 | 05 تیر 1399 ساعت 19:09 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیجان دوباره لیگ برای محسن بنگر در پارس

محسن بنگر که تجربه جدیدی در فوتبال با حضور روی نیمکت مربیگری آغاز کرده با بدشانسی بزرگی مواجه شده بود و لیگ مدتی تعطیل شد.

هیجان دوباره لیگ برای محسن بنگر در پارس

به گزارش "ورزش سه"، مدافع باتجربه سابق فوتبال ایران که تجربه حضور در تیم‌های بزرگ فوتبال ایران همچون پرسپولیس، تراکتور و سپاهان را در کارنامه دارد، اکنون در قامت مربی نیز امیدوار است روزهای خوبی را تجربه کند.

 

بنگر بعد از پشت سر گذاشتن دوران مربیگری اکنون در کنار هومن افاضلی به عنوان عضو کادرفنی پارس جنوبی کار خود را استارت زده و طی دیدارهایی که در جمع طلایی‌پوشان حضور داشته، در وظایف محوله به خوبی تاثیرگذار ظاهر شود. خط دفاعی پارس جم طی 5 بازی که هومن افاضلی و محسن بنگر بعنوان کادرفنی به این تیم اضافه شده‌اند با دریافت سه گل و کسب 6 امتیاز نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشته‌اند و اکنون باید دید مدافعان زردپوش قادر خواهند بود از تجربه بالای بنگر برای موفقیت طی دیدارهای باقی‎مانده به خوبی استفاده کنند یا خیر.

 

محسن بنگر که مدعی است رویای بزرگی در دوره مربیگری در ذهن دارد، اکنون بار دیگر در چالش بازگشت به نیمکت با شروع دوباره لیگ برتر قرار گرفته و امیدوار است در کنار هومن افاضلی و دیگر اعضای کادرفنی، مانع از سقوط این تیم پرهوادار اما با مشکلات بالای مدیریتی شود.

 

دیدگاه‌ها