کد خبر : 1691801 | 05 تیر 1399 ساعت 19:40 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

خوشامدگویی بوروسیا دورتموند به توماس مونیه

با اعلام رسمی انتقال توماس مونیه به دورتموند، این باشگاه با توییتی به او خوشامد گفته و مدافع بلژیکی هم در حساب توییتری خود از انتقال به دورتموند ابراز خوشحالی کرد.

خوشامدگویی بوروسیا دورتموند به توماس مونیه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه رسما اعلام شد باشگاه آلمانی بوروسیا دورتموند، توماس مونیه، مدافع بلژیکی PSG را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته، دورتموند با انتشار پیامی در حساب توییتر رسمی خود ورود او را خوشامد گفت. مونیه هم در مقابل در حساب شخصی خود خبر این انتقال را به هوادارانش اطلاع داده و از پوشیدن پیراهن دورتموند ابراز خوشحالی کرد.

 

1505848

 

انتقال مونیه به دورتموند در حالی انجام می‌شود که در 12 ماه گذشته شایعات زیادی درباره پیوستن او به تیمهای لیگ برتری مطرح بود. اما در نهایت بوروسیا دورتموند موفق شد حریفان انگلیسی‌اش را شکست داده و این دفاع راست 28ساله بلژیکی را با قراردادی چهارساله یعنی تا سال 2024 به خدمت بگیرد.

 

حساب رسمی توییتر باشگاه دورتموند با انتشار فیلمی کوتاه که در آن مونیه با پیراهن زردرنگ باشگاه دیده می‌شود به او خوشامد گفته و از تیتر " اوله اوله، توماس مونیه" استفاده کرده است.

 

1505850

 

توماس مونیه هم در مقابل با انتشار یک توییت و انتشار سه عکس از خود با پیراهن باشگاه دورتموند نوشت:" روز بزرگ از راه رسید. با کمال افتخار اعلام می‌کنم که حالا بازیکن بوروسیا دورتموند هستم. صفحه جدیدی برای من و شما باز شده است. من پیراهن زرد و سیاه را با افتخار به تن خواهم کرد".

 

1505851

 

 

 

دیدگاه‌ها