کد خبر : 1691806 | 05 تیر 1399 ساعت 20:00 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

مارک هیوز

مارسیال 9 کلاسیک نیست، ولی گلزن قهاری است

اسطوره منچستریونایتد با ستایش از آنتونی مارسیال می‌گوید ستاره فرانسوی با اینکه مهاجمی کلاسیک نیست ولی حالا از بازی در یونایتد بیش از هر زمان دیگری راضی است.

مارسیال 9 کلاسیک نیست، ولی گلزن قهاری است

به گزارش "ورزش سه"، مارک هیوز اسطوره باشگاه منچستریونایتد با ستایش از آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی این تیم که دیروز در جریان پیروزی 3-0 شیاطین سرخ مقابل شفیلدیونایتد هت‌تریک کرده و اولین هت‌تریک خود برای تیمش را به ثبت رساند می‌گوید مارسیال با اینکه هنوز هم یک شماره 9 کلاسیک و تمام‌عیار نیست ولی این روزها بیشتر از هر زمان دیگری از بازی در یونایتد راضی و خوشحال است.

 

مارسیال از ابتدای فصل جاری پیراهن شماره 9 مشهور یونایتد را از روملو لوکاکو دریافت کرد. او حالا به مهاجم اصلی یونایتد در یک‌سوم پایانی زمین تبدیل شده و با زدن 19 گل رکورد گلزنی خود در یک فصل را ارتقا داده.

 

1505855

 

مارک هیوز که خود از مهاجمین افسانه‌ای شیاطین سرخ بوده و برای این تیم 163 گل به ثمر رسانده درباره مارسیال گفت:" مارسیال همیشه قابلیت و توان مهاجم اول شدن را داشت. او جوانی است که سعی می‌کند با پیراهن یونایتد استعدادش را بالفعل کند. دو گل اول او مقابل شفیلد گلهای بی‌نظیری بودند و فقط از یک مهاجم برمی‌آمدند".

 

هیوز در ادامه صحبت‌هایش گفت:" با اینکه مارسیال یک مهاجم کلاسیک نیست و بیشتر متمایل به مرکز میدان است ولی گلهایی که به خصوص در بازی شفیلد زد نشان داد که برای این پست هم توان بالایی دارد. او به همین خاطر از اینکه دو نفر دیگر یعنی مارکوس راشفورد و گرین‌وود در دو طرفش بازی می‌کنند خیلی خوشحال است چون اصلا دوست ندارد در نوک خط حمله تنها باشد".

 

 

دیدگاه‌ها