کد خبر : 1691817 | 05 تیر 1399 ساعت 21:15 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

مرد آلمانی جذاب چقدر درآمد دارد؟

همه چیز درباره وضع مالی پولسازترین مربی لیگ جزیره

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول یکی از جذاب‌ترین مربیان فوتبال انگلیس است ولی دستمزد او هم مثل جذابیتش در اوج قرار دارد.

همه چیز درباره وضع مالی پولسازترین مربی لیگ جزیره

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به شخصیت کاریزماتیک و تیزبینی تاکتیکی مشهور است. کلوپ زمانی که در آلمان فوتبالیست بود، فعالیت حرفه‌ای قابل احترام ولی نه چندان برجسته‌ای داشت ولی از زمان ورود به دنیای مربی‌گری در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترینهای دنیا قرار گرفت. کلوپ از همان زمان به دلیل ویژگی‌های خود و موفقیت‌هایش به همکار بسیاری از برندهای بزرگ تبدیل شده و علاوه بر دستمزدش، درآمد قابل توجهی از این محل داشته.

 

ارزش خالص یورگن کلوپ

ارزش خالص یورگن کلوپ چیزی بین 20 تا 40 میلیون پوند تخمین زده می‌شود. نشریه مالی اسپر، ارزش خالص کلوپ را 21 میلیون پوند یعنی معادل 26 میلیون دلار تخمین زده. این رقم از زمان قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 به شدت افزایش یافته.

 

1505879

ارزش خالص یورگن کلوپ

 

ثروت کلوپ طبیعتا از راه فوتبال بدست آمده ولی بخشی از این ثروت ناشی از فعالیت‌های تجاری غیر فوتبالی او مثل قراردادهای اسپانسرینگ است.

 

1505878

 

دستمزد یورگن کلوپ

یورگن کلوپ در لیورپول دستمزدی معادل 10 میلیون پوند یا 12 میلیون دلار در سال دارد.

 

این نشان می‌دهد که دستمزد او نسبت به زمان حضورش در دورتموند به شدت افزایش یافته چرا که در دورتموند هر سال معادل 5 میلیون دلار دریافت می‌کرده.

 

1505880

جدول دستمزد کلوپ بر مبنای سالانه، روزانه، در ساعت، در دقیقه، در ثانیه

 

کلوپ در دسامبر 2019 قراردادی پنج ساله با لیورپول امضا کرده و به موج این قرارداد تا سال 2024 در این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

 

قراردادهای اسپانسرینگ یورگن کلوپ

کلوپ سفیر برند  لوازم ورزشی نیوبالانس است. کمپانی‌ای که تولیدکننده پیراهن و کیت ورزشی لیورپول است. کلوپ به ندرت با پوششی به جز کلاه کپ مخصوص و کاپشن یا کت مخصوص خود با مارک نیوبلنس دیده می‌شود، چه در کنار زمین و چه در زمانی که با رسانه‌ها مصاحبه می‌کند.

 

کلوپ علاوه بر قرارداد با این کمپانی، با شرکت خودروسازی آلمانی اوپل، شرکت فیلیپس و اسکای آلمان قراردادهای اسپانسرینگ دارد.

 

کلوپ همچنین برای کمپانی واراشتاینر آلمان که تولیدکننده نوشیدنی است تبلیغ کرده و صرفا به تبلیغ نوشیدنی‌های بدون الکل این برند می‌پردازد.

 

 

دیدگاه‌ها