کد خبر : 1691829 | 05 تیر 1399 ساعت 22:37 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود ۰ هوادار ۱

لیگ یک؛ عنایتی در رشت تک رقمی شد

دیدار معوقه لیگ دسته اول با برتری هوادار مقابل سپیدرود در رشت خاتمه یافت.

لیگ یک؛ عنایتی در رشت تک رقمی شد

به گزارش “ورزش سه”، با توجه به شرایطی جوی و بارش برف در اسفندماه در گیلان و در ادامه شیوع کرونا، دیدار دو تیم سپیدرود و هوادار تهران امروز برگزار شد.

 

شاگردان نادر دست نشان که مشکلات مالی فراوانی را دنبال می‌کنند و حتی برای انجام تست کرونا متوسل به کمک‌های دانشگاه و دیگر ارگان این استان شده بودند، در نهایت در شرایطی خود را به این بازی رساند که امیدوابود با پیروزی خانگی برابر حریف بتواند از جمع مدعیان سقوط فاصله بگیرد.

 

هوادار اما با توجه به روند مثبتی که در نیم فصل دم با حضور رضا عنایتی به عنوان سرمربی و  مرد همه کاره این تیم دنبال کرده، امروز نیز برتر عمل کرد و در نهایت با گلی که حمید کاظمی به ثمر رساند، با پیروزی استادیوم شهید کاظمی را ترک کرد.

 

سپیدرود با این شکست همچنان در رتبه ۱۶ جدول باقی ماند و چشم انتظار ادامه مسابقات و فرار از منطقه سقوط است و هوادار هم با دستیابی به سه امتیاز ارزشمند جدال خارج از خانه خود، با یک پله صعود در رتبه نهم حاضر شد.

 

این دیدار با حواشی زیادی هم در پی بود. ابتدا حضور برخی لیدرهای تیم سپیدرود علیرغم اعلام پروتکل برای غیبت تماشاگران و... روی سکوها، باعث شد تا داور برای دقایقی بازی را قطع کند و حراست مجموعه و ناظر بازی اقدام به خارج کردن آنها کردند.

 

 

 

 

 

 

در ادامه نیز در اواسط بازی درگیری لفظی بین نیمکت دو تیم باعث شد چالشی چند دقیقه‌ای بین نادر دست نشان و عنایتی بهمراه دیگر نفرات حاضر روی نیمکت شکل بگیرد.

 

حمید کاظمی گلزن تیم هوادار در این بازی از نیمه دوم در زمین حضور یافته بود تا عنایتی با یک تعویض حساب شده، تیمش را به پیروزی در این بازی برساند. مهاجم گلزن و باتجربه هوادار، نهمین گل این فصل خود را در استادجتکل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها