کد خبر : 1691852 | 06 تیر 1399 ساعت 02:57 | 97.2K بازدید | 7 دیدگاه

احساساتی شدن آقای معمولی بعد از پایان انتظار بزرگ

اشک‌های کلوپ بعد از قهرمانی لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از قطعی شدن قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر، از شادی به گریه افتاد.

اشک‌های کلوپ بعد از قهرمانی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی ها که فصل گذشته در آخرین هفته و تنها با اختلاف یک امتیاز، قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر را از دست داده بودند، این فصل با نمایش های مقتدرانه، فاصله ای قابل توجه با منچسترسیتی، نزدیک ترین تعقیب کننده شان ایجاد کردند و در نهایت امشب به لطف شکست 2-1 شاگردان پپ گواردیولا در خانه چلسی، در فاصله 7 هفته تا پایان رقابت ها، قهرمانی شان را قطعی کردند.

این اولین قهرمانی قرمزها در لیگ برتر و اولین قهرمانی شان در سطح اول فوتبال انگلیس بعد از 30 سال است. این در حالی است که تیم کلوپ سال گذشته توانست قهرمان چمپیونزلیگ شود و پس از آن در سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان نیز به قهرمانی رسید.

 

1505939

 

1505937

 

1505938

کلوپ در یک سال اخیر با لیورپول به همه جام‌های مهم رسید؛ چمپیونزلیگ، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های اروپا. او امشب به انتظار 30 ساله هواداران لیورپول پایان داد.

 

کلوپ که بعد از قطعی شدن قهرمانی تیمش، به طور زنده با شبکه اسکای اسپورت صحبت می کرد، گفت:" چیزی برای گفتن ندارم. این باورنکردنی است. فراتر از چیزی است که حتی می توانستم فکر کنم."

 

این مربی پرشور آلمانی که پیراهن لیورپول را نیز به تن داشت، برای لحظاتی احساساتی شد و اشک از چشمانش سرازیر شد. او در ادامه گفت:" قهرمان شدن با این باشگاه واقعا شگفت انگیز است. این دستاورد شگفت انگیز بازیکنان من است... و لذت خالص برای من که مربی شان هستم."

 

1505936

کلوپ که بلافاصله بعد از قطعی شدن قهرمانی تیمش، با اسکای اسپورت صحبت می‌کرد، نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

 

لیورپولی ها در حالی امشب به لطف پیروزی چلسی به قهرمانی رسیدند که در سال 2014، در آستانه فتح لیگ برتر، شکست مقابل آبی های لندنی، جام قهرمانی را از چنگ آنها خارج کرد و سیتی در نهایت جام را بالای سر برد.

 

اما این فصل لیورپول با افتدار و با 28 پیروزی در 31 دیدار، جام قهرمانی را از آن خود کرد. جیمز میلنر، هافبک پرتلاش لیورپول، به برنامه Match of the day گفت:" این شخصیت تیم را نشان داد که بعد از اتفاقات فصل گذشته، به هم نزدیک تر شدیم و ادامه دادیم. ما ثابت کردیم که از ناامیدی و آنچه یاد گرفتیم، انرژی گرفتیم. من مطمئنم که عطش تیم باقی خواهد ماند و می خواهیم به موفقیت مان ادامه بدهیم. این فوق العاده است. عبور از خط پایان شگفت انگیز است."

دیدگاه‌ها