کد خبر : 1691853 | 06 تیر 1399 ساعت 04:32 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: به اندازه لیورپول شور قهرمانی نداشتیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که شور و اشتیاق بیشتر لیورپول، باعث قهرمانی این تیم در رقابت های این فصل لیگ برتر شد.

گواردیولا: به اندازه لیورپول شور قهرمانی نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در خانه چلسی با نتیجه 2-1 شکست خورد و به این ترتیب در فاصله 7 هفته تا پایان فصل، قهرمانی لیورپول در رقابت های لیگ برتر قطعی شد. این در حالی است که سیتی در دو فصل گذشته با پشت سر گذاشتن رقبا، توانست دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر به دست بیاورد. ضمن اینکه آنها در جام اتحادیه و جام حذفی نیز به قهرمانی رسیدند.

گواردیولا معتقد است که این قهرمانی های پیاپی، باعث شد تا تیمش به اندازه لیورپول در این فصل اشتیاق به قهرمان شدن نداشته باشد.

او به خبرنگاران گفت:" ما 8 جام پیاپی بردیم که قبلا در تاریخ هرگز رخ نداده بود. ما همچنین ونسان کمپانی را به اندرلخت واگذار کردیم و آیمریک لاپورت هم مصدوم شد. بعد از بردن آن جام ها، شاید دیگر به اندازه لیورپول، شور و اشتیاق نداشتیم. بعد از دو فصل، فاصله زیاد شده است. ما به اندازه فصول قبل ثبات نداشتیم.

 

1505940

 

لیورپول قهرمان چمپیونزلیگ شد و این به آنها اعتماد به نفس داد. آنها در هر دیدار طوری بازی کردند که انگار آخرین بازی است. در هفته های ابتدایی ما اینطور بازی نمی کردیم. تبریک به لیورپول به خاطر این فصل فوق العاده. ما هنوز پنج یا شش هفته دیگر در پیش داریم اما ما در چند سال اخیر جام های زیادی بردیم و البته می خواهیم فاصله را کم کنیم. نمی توانیم فراموش کنیم که هنوز در لیگ دوم هستیم؛ بنابراین از خیلی از تیم ها بهتریم."

گواردیولا همچنین در مورد نمایش تیمش در دیدار امشب مقابل چلسی گفت:" از لحاظ بازی، ما خوب بازی کردیم. فشار زیادی روی محوطه جریمه آنها وارد نکردیم. اما در مجموع خوب بودیم اما اشتباهات خودمان...."

دیدگاه‌ها