کد خبر : 1691861 | 06 تیر 1399 ساعت 09:33 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی لیورپول رکوردهایی که کلوپ به ثبت رساند

شب گذشته با پیروزی چلسی مقابل منچسترسیتی قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس قطعی شد تا دو رکورد ویژه برای یورگن کلوپ به ثبت برسد.

قهرمانی لیورپول رکوردهایی که کلوپ به ثبت رساند

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل شاید کمتر کسی گمان می گردد که لیورپول بتواند در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قهرمانی خود را در این مسابقات مسجل کند. با این حال چنین اتفاقی شب گذشته و با وجود شکست منچسترسیتی مقابل چلسی رخ داد تا قهرمانی شاگردان یورگن کلوپ خیلی زود قطعی شود.

 

سرمربی آلمانی با ورودش به این تیم قرمزهای آنفیلد را به شکل کامل متحول کرد و لیورپول را بعد از 30 سال به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس رساند؛ اتفاقی که هواداران لیورپول تا چند سال پیش نسبت به وقوع آن ناامید شده بودند اما مرد آلمانی همه چیز را در این باشگاه تغییر داد.

 

 

1504392

 

 

قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس باعث شد که دو رکورد ویژه برای یورگن کلوپ به ثبت برسد. یورگن کلوپ به اولین مربی تاریخ تبدیل شد که در چهار سال اول حضور خود، به قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست یافته و در عین حال جام لیگ قهرمانان اروپا را نیز بالای سر برده است. مرد آلمانی همچنین اولین سرمربی آلمانی تاریخ لیگ برتر انگلیس به حساب می‌آید که موفق به قهرمانی در این رقابت‌ها شده است.

دیدگاه‌ها