کد خبر : 1691863 | 06 تیر 1399 ساعت 09:49 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: قهرمانی لیورپول مدت ها قبل قطعی شده بود

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی قهرمانی لیورپول در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را به این تیم تبریک گفت.

لمپارد: قهرمانی لیورپول مدت ها قبل قطعی شده بود

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در حساس‌ترین بازی هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه استمفوردبریج رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه با پیروزی 2-1 تیم فرانک لمپارد خاتمه یافت؛ موضوعی که باعث شد قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس قطعی شود و چلسی نیز مدعی شماره یک کسب رتبه چهارمی و حضور در لیگ قهرمانان اروپا سال آینده باقی بماند.

 

فرانک لمپارد بعد از پایان بازی دیشب گفت: " پیروزی مقابل منچسترسیتی احساس فوق العاده ای را به ما القا کرد. من فکر می کنم که فاصله زیادی بین دو تیم سیتی و لیورپول با سایر تیم ها وجود دارد و با خرید یک یا دو بازیکن این فاصله از بین نخواهد رفت. با این حال هیچ هراسی از رقابت کردن با آنها نداریم و باید روز به روز پیشرفت کنیم."

 

 

1505926

 

 

لمپارد در ادامه ضمن تبریک قهرمانی به لیورپول گفت: " من فکر نمی‌کنم که بازی چلسی و منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس را مشخص کرده باشد. این قهرمانی مدتها قبل و به خاطر عملکرد فوق العاده لیورپول و ثبات آن ها قطعی شده بود. من فکر می کنم که آنها با این تیم فوق العاده ای که در اختیار دارند کاملا شایسته قهرمان شدن بودند.

 

لیگ برتر انگلیس با وجود یورگن کلوپ و پپ گواردیولا به سطح فوق العاده ای رسیده است. من به هر دو تیم بابت این موضوع تبریک می گویم."

 

 

1505671

دیدگاه‌ها